Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 01:39

RALIU

Gîrtofan, pe podium în European Rally Trophy Arad

Autor: Bogdan POPESCU

Publicat la 12 mai 2015

Gîrtofan, pe podium în European Rally Trophy Arad

Într-o mare de bolizi cu specificaţia R5, Dan Gîrtofan (foto dreapta) şi Tudor Mârza (foto  stânga) (Škoda Fabia S2000) au reuşit o evoluţie bună la Raliul Aradului, etapă în European Rally Trophy, dar şi în Campionatul Naţional de Raliuri Dunlop, situându-se la final pe locul 3 în întrecerea europeană şi pe 5 în cea naţională. Nu a fost deloc uşor, pentru că adversarii din lupta pentru primele locuri au adus la start materiale de concurs de ultimă oră, foarte bine pregătite, dar şi multă experienţă, însă Giri şi Tudor au arătat că încă au un cuvânt de spus în lumea raliurilor din România. „Aş fi preferat să fie invers rezultatul, dar suntem foarte fericiţi cu ce am obţinut”, a declarat Dan Gîrtofan.


Dublul campion naţional absolut a povestit şi cum a decurs pentru el runda arădeană, prima pe macadam din actualul sezon: „A fost un raliu dificil şi foarte solicitant, aşa cum ne-am aşteptat. Mă bucur că nu am avut parte de probleme tehnice sau de evenimente neplăcute legate maşină, dar e şi o urmă de regret: şi anume că nu am avut un ritm aşa cum mi-aş fi dorit. A fost o problemă pe PS4, vineri seara, care m-a demoralizat şi m-a împiedicat să intru într-un ritm care să ne permită o luptă şi mai frumoasă şi mai interesantă cu colegii mei. Ce s-a întâmplat: când mă pregăteam să iau startul pe PS4, celula de cronometraj s-a oprit la secunda 53, cu 7 secunde înainte să plec pe probă. Au urmat apoi discuţii şi negocieri cu arbitrul prezent pentru a-l convinge că nu a fost vina mea, că maşina nu s-a mişcat niciun centimetru şi că totul este din cauza echipamentului care a cedat. Am stat acolo la start 22 de secunde în plus după care abia apoi am putut pleca pe probă, însă numai concentrat nu am mai putut să fiu. Practic, primii 3-5 kilometri de specială nu am fost în stare să merg aşa cum trebuie, nu am fost cu mintea acolo”. Giri a vorbit şi despre cum a trăit şi ziua decisivă de la Raliul Aradului: „În prima buclă din a doua zi nu am ales inspirat setup-ul suspensiei şi asta s-a văzut pe probe în sensul că maşina nu avea aderenţa pe care o aşteptam şi de aceea nu am înregistrat timpi mai buni. Am reuşit însă să găsim un setup foarte bun pe a doua buclă a zilei secunde, iar rezultatele s-au îmbunătăţit, dar, din păcate, diferenţa de timp era prea mare şi nu ne-a permis să mai urcăm în clasament. A fost o luptă frumoasă cu maşinile de specificaţie mai nouă cu care au venit colegii mei, dar am arătat că nu suntem nici noi mai prejos. E bine că am terminat raliul fără probleme şi am acumulat puncte preţioase în clasament. Abia aşteptăm runda următoare, din Deltă”.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie