Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8169 - 24 apr 12:39

GHIMBAV: Principalele investiţii desfăşurate în ultima perioadă în oraşul Ghimbav

Autor: Mircea PETRUSE

Publicat la 11 decembrie 2015

Printre acestea, modernizarea străzilor din cartierul Transilana şi din zona „Livadă”

GHIMBAV: 
Principalele investiţii desfăşurate în ultima perioadă în oraşul Ghimbav

Foto: Operaţiuni pregătitoare în vederea terasării şi asfaltării străzilor.

Dacă ne referim la ultima perioadă de timp, în ultimele trei luni ale acestui an la Ghimbav s-au desfăşurat câteva lucrări importante în câteva zone ale oraşului. Prima dintre ele, asupra căreia vom reveni cu detalii mai jos, a vizat cartierul rezidenţial de tineri. După trecerea reţelei electrice în subteran, aici s-a lucrat intens la dezafectarea stâlpilor de înaltă tensiune, dar şi la soluţionarea problemei canalizării pluviale, operaţiuni încheiate la această oră.
Singurul şantier care a rămas deschis şi în prezent este cel legat de construirea blocului de locuinţe sociale, obiectiv la care se lucrează în continuare, dat fiind faptul că noul acoperiş şi ferestrele montate recent permit muncitorilor să efectueze diferite operaţiuni în interior.
O altă importantă investiţie care s-a desfăşurat priveşte modernizarea străzilor din cartierul Transilana. După înlocuirea vechii reţele de apă, aici s-au executat lucrări de canalizare pe mai multe străzi, începând cu strada Fabricii, deoarece vechea reţea era uzată fizic şi moral, dar şi subdimensionată comparativ cu dezvoltarea ulterioară a zonei.

Străzile din „zona industrială” au fost pregătite pentru asfaltare
Reţeaua de canalizare a fost extinsă până la acoperirea întregii zone, mai precis de la fosta fabrică şi până la staţia de epurare. Aşa cum spuneam, alimentarea cu apă a fost şi ea îmbunătăţită şi extinsă, conductele de canalizare înlocuite, fiind introduse gurile de canal şi căminele de vizitare necesare. Menţionăm faptul că aici a fost introdus un sistem nou, cu contorizare individuală, în care sunt prinse toate blocurile vechi care au aparţinut pe vremuri fabricii.
Ulterior, investiţiile în acest cartier s-au desfăşurat cu precădere în „zona industrială” (zona Transilana II), deoarece infrastructura rutieră urmează să fie dezvoltată şi complet modernizată.
Ca şi în zona cartierului rezidenţial, accentul a fost pus (iniţial) pe soluţionarea tuturor problemelor vizând canalizarea pluvială (foto sus), lucrările fiind în prezent încheiate.

Aşa cum preciza şi primarul Dorel Toma (foto), s-a trecut apoi la consolidarea terasamentului (terasarea drumurilor), investiţia urmând să se încheie anul viitor, o dată cu asfaltarea străzilor. Acest lucru va fi valabil şi pentru drumurile şi străzile din zona cunoscută sub numele de „Livadă”, străzi care la rândul lor au fost terasate şi pregătite în vederea turnării stratului de asfalt. 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie