Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 12:17

GHIMBAV: Lucrări de canalizare şi extindere a carosabilului pe strada A. Iancu

Autor:

Publicat la 17 octombrie 2014

Noile trotuare şi borduri au fost deja amenajate

GHIMBAV: Lucrări de canalizare şi extindere a carosabilului pe strada A. Iancu
În ultima perioadă s-a făcut o serie de intervenţii pe mai multe străzi din oraş, procedându-se la refacerea sau înlocuirea completă a trotuarelor şi la montarea de borduri menite să delimiteze căile de acces pietonal. Operaţiunile au debutat în zona din centrul oraşului, zona din faţa Primăriei, dar ele s-au extins simultan în zona parcului din vecinătate, apoi pe strada Pieţei, dar şi pe alte străzi cum ar fi strada Morii şi strada Lungă. Lucrările care s-au desfăşurat în zona „Casei Albe”, la ieşirea din oraş, în vecinătatea sensului girator, pe o porţiune de mers spre Cristian, au fost şi ele finalizate, fiind încheiate şi cele desfăşurate pe strada de vizavi de stadion, stradă ce duce în zona fabricii Transilana, precum şi cele de pe întreaga lungime a străzii Pieţei.
Vechile trotuare uzate au fost refăcute sau înlocuite complet cu dale şi pavele noi, iar bordurile vor delimita partea pietonală de căile de circulaţie rutieră, ca şi spaţiile verzi amplasate (existente) între trotuar şi şosea. 
Zilele acestea se lucrează intens pe strada A. Iancu (foto), stradă unde se poate circula deocamdată pe un singur sens. După ce au refăcut complet trotuarele, echipele de muncitori s-au „mutat” pe cealaltă parte a carosabilului, deschizând aici un adevărat şantier. 
Practic, canalizarea va fi complet refăcută, prin îngroparea conductelor şi montarea unor guri de scurgere a apei pluviale, dar în locurile şi zonele în care se pretează, partea carosabilă va fi şi ea extinsă/mărită. Strada va fi aşadar lărgită funcţie de spaţiu şi suprafeţele care permit acest lucru, îmbunătăţindu-se astfel şi circulaţia rutieră în zonă.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading