Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 08:03

Germanii de la Rewe România vor să le ia banii locuitorilor din Avantgarden

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 27 octombrie 2014

Germanii de la Rewe România vor să le ia banii locuitorilor din Avantgarden

Apropiata deschidere a unui magazin Penny Market în cartierul Avantgarden va da naştere unei ciudăţenii, având în vedere că el va fi poziţionat gard în gard cu un magazin Billa, cele două făcând parte din acelaşi grup – Rewe România. Cum în prezent în cartierul Avantgarden, compus din ansamblurile rezidenţiale Avantgarden, Avantgarden 2 şi Avantgarden 3, locuiesc 2.000 de familii, se poate spune că grupul Rewe România vrea să pună „stăpânire” pe această zonă din oraş. De altfel, grupul a achiziţionat cele două parcele de teren, care totalizează 10.000 de metri pătraţi, pentru trei milioane de euro de la spaniolii de la Volumetric, dezvoltatorii blocului privilegio de lângă Spitalul Judeţean. „Se întâmplă uneori ca două grupuri cu formate diferite de magazine să se aşeze unul lângă altul. Cele două au o poziţionare diferită şi targhetează clienţi diferiţi, astfel că nu se afectează puternic reciproc, ba se pot chiar ajuta”, adaugă Răzvan Sin, directorul departamentului de retail al companiei de consultanţă imobiliară DTZ Echinox.
Reţeaua Billa operează pe segmentul supermarketurilor, iar Penny Market pe cea a discounterilor. „Dat fiind faptul că facem parte din acelaşi grup, poziţionarea în apropiere este o formă prin care businessul per ansamblu creşte, deoarece se creează un pol comercial care poate fi benefic pentru ambele părţi”, spune Sabin Fane, director de marketing în cadrul Billa România. El adaugă că Billa şi Penny se orientează către categorii de clienţi diferite şi adaugă faptul că în supermarketuri sortimentaţia este mai bogată, discounterul având focusul pe preţ. Cele două lanţuri sunt prezente împreună în Braşov, Cluj şi Timişoara.
În contextul în jucătorii din comerţul modern au acoperit deja cele mai bune spaţii din piaţa românească, în următoarea perioadă ar putea avea loc o înteţire a concurenţei în special în unele zone urbane, în cartierele dormitor unde cele mai prezente sunt magazinele pe suprafaţă mică.
 

+1 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie