Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 06:52

Germanii au relansat brandul „Made in Brasov” pentru a-i face pe tineri să rămână în ţară

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 08 sepembrie 2014

Germanii au relansat brandul „Made in Brasov” pentru a-i face pe tineri să rămână în ţară
10 companii germane şi franceze au participat la finele săptămânii trecute la expoziţia „Made in Braşov” care îşi doreşte să devină un brand de promovare a locurilor de muncă moderne şi al produselor realizate în Braşov. „Vrem ca, în primul rând, să arătăm tinerilor că la Braşov există locuri de muncă de viitor, de înaltă tehnicitate, bine plătite unde ei se pot împlini ca specialişti şi ca oameni. De altfel, de multe ori, tinerii ni s-au plâns că aici nu au niciun viitor, semn că nu ştiu exact ce se 
întâmplă la ei în oraş. Apoi, vrem ca braşovenii să conştientizeze că oraşul lor are ce arăta, că aici se produc foarte multe componente pe care le regăsim în aproape toate automobilele străine care circulă pe şoselele noastre ori în interiorul aeronavelor şi să devină mândri de oraşul lor”, a spus Werner Braun, preşedintele Clubului Economic German.
 
La deschiderea expoziţiei a participat şi ambasadorul Germaniei la Bucureşti, Werner Hans Lauk, care a rămas impresionat de exponatele prezentate de firmele braşovene. „Ştiam că la Braşov investiţiile germane sunt importante şi cu rezultate bune. Am discutat astăzi cu domnul primar, cu reprezentanţii Consiliului Judeţean şi ai Prefecturii şi am găsit o mare deschidere din partea autorităţilor locale în atragerea de noi investiţii germane. Este foarte important că aceste firme germane participă cu succes şi la procesul de educaţie al viitorilor angajaţi, având astfel asigurată forţa de muncă de care au nevoie. Educaţia este esenţială astăzi, este nevoie de angajaţi foarte bine pregătiţi, care să se adapteze foarte repede noutăţilor tehnologice. Am discutat astăzi şi despre felul în care vom putea aduce mai multe delegaţii economice germane către Braşov, să nu mai vină oamenii de afaceri din Germania doar la Bucureşti, ci să-i aducem şi la Braşov, unde oportunităţile de investiţii profitabile sunt foarte mari”, a spus Werner Hans Lauk, ambasadorul Germaniei la Bucureşti.
De altfel, Ambasada Germaniei finanţează o „Caravană a formării profesionale” care va avea loc în mai multe oraşe din ţară, scopul fiind ca românii să se califice în meserii care au un viitor în ţara noastră. 
Organizatorii expoziţiei susţin că brandul relansat săptămâna trecută la Braşov îşi doreşte să arate că oraşul nu este doar unul turistic, ci şi că este un oraş hi-tech, unde se produc foarte multe lucruri de înaltă tehnologie, iar locurile de muncă oferite de aceste companii de prim rang la nivel intern şi internaţional sunt sigure şi bine plătite.
Brandul „Made in Braşov”, sub forma „Fabricat în Braşov” a mai fost vehiculat în urmă cu câţiva ani, dar ideea a murit, nefiind „alimentată” de vreo organizaţie economică sau administrativă.
 
 
+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie