banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8455 - 08 iul 13:52

Gara Braşov, în plin şantier: Liniile 1, 2 şi 3 au fost demontate, călătorii sunt direcţionaţi către liniile 8 şi 9

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 23 iulie 2024

Gara Braşov, în plin şantier: Liniile 1, 2 şi 3 au fost demontate, călătorii sunt direcţionaţi către liniile 8 şi 9

Călătorii care ajung la Gara Braşov nu au o viaţă prea uşoară în această perioadă, în care se lucrează la modernizarea liniilor ferate şi a peroanelor, în cadrul proiectului cu finanţare europeană prin care este modernizată calea ferată Braşov – Sighişoara.
Lucrările la gara de la Braşov au început în urmă cu mai mulţi ani, fiind amenajate, pe rând, liniile 7 şi 8, însă în ultima perioadă a fost extins semnificativ frontul de lucru. Practic, în acest moment sunt demontate liniile de la peroanele 1 şi 2, iar peronul 3 este închis. De altfel, din tunelul subteran nu se mai poate urca pe peronul care deserveşte liniile 2 şi 3, iar pe peronul 1 este permis accesul doar la unităţile de alimentaţie publică.  În condiţiile în care liniile 1, 2 şi 3 sunt închise, călătorii sunt direcţionaţi către liniile 8 şi 9 prin intermediul unor afişe. De altfel, linia 9 pare a fi amenajată provizoriu şi preia, în principal, cursele Braşov – Zărneşti (care, în mod tradiţional, ajungeau pe linia 1).
Lucrările de modernizare ce se realizează în această perioadă la Gara Braşov vizează numai liniile ferate, peroanele şi celelalte dotări ce ţin în mod direct de traficul feroviar. În schimb, nu se vor realiza lucrări la clădirea gării.
În paralel cu lucrările de la Gara Braşov este modernizată şi calea ferată Braşov – Sighişoara. Printre altele, în această perioadă se sapă perechea de tuneluri din zona Racoş – Ormeniş (cu o lungime de 6,9 km), iar în scurt timp vor începe şi lucrările galeriile din zona Homorod (cu o lungime de 5,2 km).
Când va fi gata modernizarea căii ferate Braşov-Sighişoara, trenurile vor putea circula cu 160 de kilometri pe oră, iar timpul parcurs se va scurta de la 3 ore cât se face în prezent, la 45 de minute.

Comentarii

'Shanya'

2024-07-23 13:58:40


'Se lucrează cu o neglijență crasă dacă ne referim la siguranța călătorului. Persoanele arată groaznic,cu 3-4 diferențe de nivel, cu plasă din fier beton intercalată in zona de acces călători. Nu există drum de acces pentru persoane cu dizabilități.\nNiște fotografii cu peroanele la care fac referire ar fi fost edificatoare în acest articol. Numai că deranja.'

'Observator '

2024-07-23 12:59:12


'Nu e vorba de o gara bombardata ,ci e vorba de lucrari absolut necesare care ar fi trebuit sa fie realizate de mult si in urma carora liniile si peroanele vor arata ca intr-o gara europeana '

'Rammstein'

2024-07-23 06:46:38


'Cred că așa arată o gară bombardată...interesant este că nimeni nu spune când se va \ntermina bombardamnetul...'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie