Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 10:47

Gafă guvernamentală: Aeroportul Braşov este deschis

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 20 aprilie 2015

Potrivit Master Planului trimis Comisiei Europene, „Aeroportul este programat să se deschidă la sfârşitul anului 2014/începutul anului 2015”.

Gafă guvernamentală: Aeroportul Braşov este deschis
Forma finală a Master Planului de Transport al României, cea care a fost trimisă Comisiei Europene spre avizare după ce forma iniţială fusese respinsă, cuprinde un lucru interesant referitor la Aeroportul Braşov. 
„S-a început, de asemenea, construcţia noului aeroport internaţional Braşov-Ghimbav. Noua pistă, destinată să primească aeronave de cursă de dimensiuni medii va avea o lungime de 2.820 m şi 45 de metri lăţime. Deschiderea aeroportului este de natură să sporească potenţialul de investiţii în zonă, în special în industria turismului, precum şi noi oportunităţi de dezvoltare pentru companiile mici şi mijlocii. Aeroportul este programat să se deschidă la sfârşitul anului 2014/începutul anului 2015”, se arată în document. Este posibil ca, potrivit documentului, începutul anului 2015 să fie programat, totuşi, peste câţiva ani. 
Master Planul General de Transport (MPGT) a fost prezentat specialiştilor din cadrul DG REGIO, DG MOVE şi DG ECOFIN, în perioada 11-13 martie 2015, la Bruxelles. Prezentarea a fost susţinută de o echipă tehnică a Ministerului Transporturilor condusă de secretarul de stat Iulian Matache.
Master Planul General de Transport este bazat pe un mix de finanţare care cuprinde 85% bani europeni, 15% cofinanţare de la bugetul statului. Pentru anumite proiecte (Comarnic-Braşov), un procent de până la 60% finanţare ar urma să fie asigurat prin credite de la BEI sau BERD, după cum declara în februarie ministrul Transporturilor, Ioan Rus.
După avizarea documentului, Comisia Europeană va contribui, în perioada 2014-2020, cu 6,8 miliarde de euro pentru execuţia proiectelor din Master Plan.
+2 -1

Comentarii

anonim

2015-06-14 18:51:00


"Ma scuzati pentru comentariul anterior sunt un om rau care a facut o gluma porasta pentru ca sunt din Sibiu sau Bucurest. Brasovenii au nevoie de aeroport si vb aiurea. Va multumesc!"

haiduc

2015-05-18 18:03:07


Hoti tara de infecti

anonim

2015-04-25 14:57:26


Foarte bine ca au bagat banii in buzunar si nu au construit aeroport! Bravo lor! Macar Institul cartofului a ramas cu terenul si noi nu va trebui sa suportam taxe si impozite marite ca sa se poate intretine acest aeroport inutil! Avem destule aeroporturi in tara, foarte multe drumuri , cai ferate! De ce sa mai distrugem kilometri patrati cu alte aeroporturi! Sunt zone unde oamenii au ramas fara gradini, din cauza aeroporturilor! Nu va mai satura Dumnezeu! Cati kilometri patrati vreti sa mai distrugeti cu aeroporturile voastre!

Haiduc

2015-04-20 12:59:09


Stimata Redactie ! Sa va fie RUSINE ! nu sunteti deloc mai Altfel decat Hotii dela GUVERN ! Unde este Comentarul meu postat anterior ? ?

Haiduc

2015-04-20 09:59:26


Deci astainseamna ca o Grupare de Politicieni au Bagat Banii in Buzunar sau au flosit Banii Europeni primiti pentru Aeroport in alte Domenii ! Ticalosia din Romania nu dispara, asa au devenit UNII Milionari !

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie