Curs BNR

1 EUR = 4.9762 RON

1 USD = 4.6699 RON

1 GBP = 5.7698 RON

1 XAU = 344.5697 RON

1 AED = 1.2715 RON

1 AUD = 3.0092 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.9039 RON

1 CAD = 3.4052 RON

1 CHF = 5.1198 RON

1 CNY = 0.6444 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2629 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0160 RON

1 KRW = 0.3388 RON

1 MDL = 0.2600 RON

1 MXN = 0.2728 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7564 RON

1 PLN = 1.1508 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4286 RON

1 TRY = 0.1435 RON

1 UAH = 0.1180 RON

1 XDR = 6.1406 RON

1 ZAR = 0.2425 RON

Editia 8170 - 25 apr 06:50

Francezii de la Airbus au angajat 30 de „gulere albe” pentru fabrica de Super Puma

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 august 2015

Compania nu reuşeşte să găsească în Braşov cele „400 de gulere albastre”

Francezii de la Airbus au angajat 30 de „gulere albe” pentru fabrica de Super Puma
Concernul Airbus Helicopters a angajat 30 de persoane pentru funcţii de conducere. Prefectul Braşovului, Mihai Mohaci (foto), a anunţat că cele 30 de „gulere albe” învaţă acum limba franceză pentru a fi trimişi la „perfecţionare”. În schimb, compania nu reuşeşte să găsească în Braşov cele „400 de gulere albastre”, muncitori care să lucreze în viitoarea fabrică de elicoptere Super Puma MK1 care va fi construită la Ghimbav în următoarea perioadă. „Probabil că va începe construcţia din octombrie”, a spus Mohaci, care speră ca până la finalizarea construcţiei să se găsească necesarul de personal pentru această fabrică. 
Investiţia în această fabrică ar urma să se ridică la aproximativ 40 de milioane de euro, francezii negociind în ultimele luni un ajutor de stat, acesta fiind şi motivul delegaţiilor dese la Ministerul Economiei 
Grupul Airbus a „pompat” în cursul lunii mai nouă milioane de lei (aproximativ două milioane de euro) în compania Airbus Helicopters Industry, noua denumire a societăţii Vadstena SRL, pentru construirea fabricii de la Braşov de elicopere Super Puma MK1, potrivit datelor de la Oficiul Naţional al Registrului Comerţului. De altfel, grupul a început deja în luna mai pregătirea terenului pentru realizarea construcţiei fabricii.
Fabrica ar urma să fie construită pe un teren de 27.000 de metri pătraţi pus la dispoziţie de compania IAR Ghimbav. Investiţia totală se ridică la aproximativ 40 de milioane de euro, la care se vor adăuga alte 11 milioane de euro pe care va trebui să le investească IAR Ghimbav, companie care va fi principalul furnizor al fabricii de elicoptere a celor de la Airbus. 
Fabrica va fi operată de compania Airbus Helicopters Industry, iar hala industrială se va întinde în prima fază pe 8.550 de metri pătraţi. Investiţia se va derula în trei etape. În primele două etape este avută în vedere „varianta civilă a elicopterului Super Puma MK1, caz în care autoritatea de proiectare şi a asigurare a aeronavigabilităţii va fi în sarcina Airbus Helicopters, industrializarea elicopterului se va face în România, prin deschiderea unei linii de asamblare finală, care să permită existenţa pe flux a unor elicoptere în diverse faze pentru a permite livrarea de elicoptere la termene scurte”, se arată într-un document supus aprobării acţionarilor IAR Ghimbav anul trecut. Airbus Helicopters Industry România va fi responsabilă cu contractarea directă a motoarelor, trenului de aterizare, structurii, cablajelor etc, direct de la furnizori. Susţinerea post-livrare şi service-ul elicopterelor vor fi asigurate pentru flota existentă de către Airbus Helicopters, iar pentru viitorii clienţi de către Airbus Helicopters Industry România.
 
Ar da de lucru şi celor de la IAR Ghimbav
Pentru IAR Ghimbav deschiderea liniei de fabricaţie a Airbus Helicopters la Braşov va reprezenta posibilitatea unei colaborări importante. Printre acestea se numără „fabricarea din prima zi a unor componente de structură (circa 2.000 de ore de manoperă pe elicopter), cu condiţia ca IAR să îşi execute, cu costuri proprii, pregătirea de fabricaţie aferentă componentelor respective, fabricarea în termen mediu a fuselajului acestui tip de elicopter, cu condiţia obţinerii de către Airbus Helicopters a acordului TAI Turcia (aceasta deţine în prezent drepturile exclusive de a fabrica fuselajul şi alte câteva subansamble)”. De asemenea, IAR ar putea produce şi cablajele electrice, cu condiţia reducerii cu cel puţin 10% a costurilor nerecurente comparativ cu Labinal Maroc, furnizorul actual al gigantului.
 
+0 -0

Comentarii

SILAV TUNIKE

2016-09-15 20:26:38


As dori si eu sa ma angajez la dumneavoastra cum iau legatura cu dumneavoastra va multumesc

cristina

2016-03-10 20:28:04


Care este adresa de mail sau un numar de telefon pentru a depune un CV?. Multumesc

Pop

2015-11-21 23:25:32


Ce trebuie sa fac sa ma angajez la firma dvs.?

MIHAI

2015-10-20 09:45:58


buna ziua, va rog sa-mi spuneti trebuie sa ai vechime pt angajare?????sau este suficient DIPLOMA DE LACATUS CONSTRUCTII STRUCTURA AERONAVE NIVEL2.MULTUMESC

anonymus

2015-10-06 19:28:07


De ce vor numai tineri? Cei peste 40 de ani au terminat o facultate de inginerie si chiar au experienta! Sau nu vor personal pregatit pentru ca acestia cer o renumeratie corespunzatoare pregatirii si experientei? Conform legii discriminarea privind varsta este contraventie, mai mult...mai nou se incurajeaza angajarea persoanelor peste 55 de ani!

Ionut

2015-08-28 07:56:54


Va rog, o adresa de e.mail unde pot depune un cv pentru Aibus( Ghimbav)? sau un nr. telefon ceva. M a poate ajuta cineva?? Multumesc foarte mult.

Turcu Irimia

2015-08-21 09:25:20


Buna ziua, Sa va explic de ce nu gasesc baietii din franta cele 400 de gulere albastre. Dupa ce te pun sa iti pierzi doua luni din viata cu un curs de franceza ca sa te trimita in franta la specializare pentru 1 an de zile departe de familie fara a ti se spune salariul si fara a semna nici un contract in care iti periclitezi actualul loc de munca, si dupa ce ti se scot ochii ca ce mare firma suntem, ca ce bine o sa fie la noi si etc iti bat joc de tine cu urmatoarea oferta salariala. Va rog sa fiti atenti aici: -2000 ron salariu brut adica aproxiativ 1494 ron NET. -bonuri de masa dar doar dupa venirea din franta. -10% se adauga luna de luna la salariu daca probabil faci curat la locul de munca nu s-a explicat in clar in ce consta cei 10% Iar acum urmeaza piesa de rezistenta... Cat timp suntem plecati in franta avem cazare asigurata dar nu se stie daca vom sta 1 persoana in camera sau 10 dar se stie ca o sa mai primim 3 mese pe zi si atentie 10€ pe zi diurna. Va rog domnilor francezi sa imi spuneti ce pot face cu 10€ pe zi? NU am nevoie de un chilot o soseta etc....? Trebuie sa aduc si bani de acasa... Povestea e reala si o pot confirma eu si inca 40 de persoane care ieri am terminat cursul de franceza dar va dati seama ce dezamagire.... EU inteleg ca nu primim salariile de la francezi dar chiar asa bataie de joc??? Cand ne-am angajat ni s-a spus ca o sa putem intretine o familie si sa ne luam si o casa dar ca nu o sa ne inbogatim... Il rog pe domnul X sa calculeze el la 1494 ron salariu cum face el asta... si coloc peste pupuza esti si raspunzator de ceea ce faci si trebuie sa fii si motivat... SPuneti dumneavoastra se merita sa fiu plecat din tara pentru 1 an in aceste conditii departe de familie?? Ca sa ce sa isi bata joc de mine? cu 10€ pe zi ....

rammstein

2015-08-21 07:42:51


ba ,ce tot il puneti pe mascariciul asta in prim plan ?...asta a distrus impreuna cu tov.nita industria brasoveana !!!..de ce nu faceti voi astia de ziar o ancheta sa vedeti cine a distrus TRACTORUL ??>>>...mai cititi si voi la alte locale din tara sa vedeti cum fac anchete privind furturile si spalarile de bani !!..numai la brasov toti pupat piata independentei !!!...

Florin

2015-08-21 06:12:58


au destule cv-uri depuse,numai ca ei vor numai tineri;asta-i adevarul.Discriminarea pe tema varstei continua. D-le Prefect,ia intrebati-ii,cati aplicanti de peste 45 ani au chemat la interviu.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie