Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 20:05

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Autor: Iulian CUIBAR

Publicat la 07 iulie 2017

Frână cu incendiu: Ne-a luat un pic foc trenul la Timişu de Sus, comunicat de la CFR

Saboţii de frână de la primul vagon al trenului personal care circula vineri dimineaţă pe ruta CFR Ploieşti – Braşov au luat foc  în momentul în care mecanicul de locomotivă a acţionat frânele, pe traseu în pantă de coborâre, începând de la Predeal. Vagonul a fost învăluit de fum, trenul fiind oprit la Timişu de Sus, dar, din fericire, incendiul n-a provocat decât panică. „Începutul de incendiu", după cum l-au numit cei de la CFR a avut loc la ora 6.50 dimineaţa.

În cursul acestei dimineți, în staţia Timişu de Sus, la trenul Regio 3023 Ploieşti Sud – Braşov, pe fondul executării frânării specifice zonei (secţie cu pantă 27 la mie declivitate), s-a produs supraîncarcarea termică a garniturilor de frână.Personalul feroviar care a deservit trenul a intervenit conform atribuţiilor specifice utilizând stingătoarele din dotare, după care trenul a continuat mersul în condiţii de siguranţă.Cei aproximativ 50 de pasageri nu au fost în pericol. Trenul a ajuns cu o întârziere de 13 minute la Brașov, staţia finală.Ne cerem scuze pasagerilor pentru acest disconfort şi le mulţumim pentru înţelegere", a transmis CFR într-un comunicat de presă, postat pe Facebook, alături de o fotografie de la faţa locului.

„Saboţii de frână ai acestor vagoane au fost de curând înlocuiţi cu unii noi, care în condiții de frânare repetată, la coborârea pantei dintre Predeal şi Darste, s-au supraîncins”, au încercat să  justifice ca `normal` cele întâmplate reprezentanții CFR, într-un alt comunicat de presă transmis presei centrale şi în care, de această dată, se arăta că incidentul s-a produs între Timişu de Jos şi Dârste.

„A fost un început de incendiu. Panta de coborâre dintre Predeal şi Brasov este una foarte mare, iar în condiţii de frânare repetată se pot întâmpla asemenea evenimente. La trenurile de marfă mai avem asemenea situatii din cauza greutăţii vagoanelor. Nu au intervenit pompierii, începutul de incendiu fiind stins de personalul trenului, conform procedurilor, după care garnitura şi-a continua parcursul. Trenul a ajuns în gara Brasov cu o întâarziere de 12 minute. Niciunul dintre cei aproximativ 50 de calatori nu au avut de suferit", a declarat, pentru Agerpres, directorul Regionalei CFR Braşov, Ioan Rus.
 

 

 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie