Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 17:11

Ford B-Max a fost testat pe ruta București - Brașov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 noiembrie 2012

DE LA 10.000 DE EURO ÎN SUS. Oficialii Ford au anunțat de această dată un preț de pornire de 10.000 de euro (împreună cu trei tichete Remat). Suspensia are un comportament destul de bun și absoarbe destul de bine denivelările din România

Ford B-Max a fost testat pe ruta București - Brașov DE LA 10.000 DE EURO ÎN SUS. Oficialii Ford au anunțat de această dată un preț de pornire de 10.000 de euro (împreună cu trei tichete Remat). Suspensia are un comportament destul de bun și absoarbe destul de bine denivelările din România. Virajele mai strânse luate la peste 70 km/h dau un ușor sentiment de nesiguranță Ford România a organizat primul test național pentru modelul B-Max pe ruta București – Brașov. De departe cea mai bună motorizare din gamă este cea produsă la Craiova și anume premiatul 1,0 EcoBoost, anunță portalul Autoreport.ro, care a condus două motorizări diferite în cadrul testului. Designul exterior este unul cu linii destul de frumoase. Fiind un monovolum, este destul de înalt, dar designerii au avut grijă să mascheze acest lucru prin niște linii frumos curgătoare. Șina ușii culisante este și ea foarte plăcut integrată în aripa spate, nelăsând loc de aspect neplăcut. Modelul Ford B-Max este disponibil în trei variante de echipare (City, Trend, Titanium), trei motorizări pe benzină (1,4 litri 90 CP, 1,0 litri EcoBoost de 100 CP și 120 CP) și două diesel (1,5 litri 75 CP, 1,6 litri 95 CP). La viteze precum cele de pe autostrăzile din România, B-Max ajunge aproape de limite, iar virajele mai strânse luate la peste 70 km/h dau un ușor sentiment de nesiguranță. Suspensia are un comportament destul de bun și absoarbe destul de bine denivelările din România. Garda la sol fiind destul de sus, nu ridică probleme pe drumuri accidentate. B-Max este un model high-tech, chiar cel mai tehnologizat produs până acum pe plaiurile mioritice. Interiorul a păstrat mai multe caracteristici de design de la Focus, dar și de la Fiesta. Materialele sunt destul de bune, iar spațiul este generos. Producția Ford B-Max la Craiova a început în urmă cu trei luni. Compania exportă lunar circa 2.630 de unități. Ținta de vânzări declarată de oficialii Ford pentru România anul acesta este de 300 de unități, iar pentru anul viitor este de 1.000 de unități. Segmentul B, unde se încadrează B-Max, reprezintă 18% din piață. Ford B-Max este adresată familiilor tinere, dar și celor care apreciază spațiul interior și accesul deosebit oferit de monovolumul compact al Ford.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie