Curs BNR

1 EUR = 4.7218 RON

1 USD = 4.2434 RON

1 GBP = 5.2941 RON

1 XAU = 194.6143 RON

1 AED = 1.1552 RON

1 AUD = 2.9577 RON

1 BGN = 2.4142 RON

1 BRL = 1.1247 RON

1 CAD = 3.2319 RON

1 CHF = 4.2986 RON

1 CNY = 0.6172 RON

1 CZK = 0.1852 RON

1 DKK = 0.6325 RON

1 EGP = 0.2556 RON

1 HUF = 1.4518 RON

1 INR = 0.0615 RON

1 JPY = 3.9255 RON

1 KRW = 0.3591 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2225 RON

1 NOK = 0.4901 RON

1 NZD = 2.8374 RON

1 PLN = 1.1104 RON

1 RSD = 0.0401 RON

1 RUB = 0.0673 RON

1 SEK = 0.4492 RON

1 TRY = 0.7418 RON

1 UAH = 0.1664 RON

1 XDR = 5.8479 RON

1 ZAR = 0.3042 RON

Editia 7182 - 03 apr 08:03

Fondatorii Noriel se pregătesc să pătrundă cu brandul de cosmetice Nala în Coresi Shopping Resort

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 18 iulie 2019

Fondatorii Noriel se pregătesc să pătrundă cu brandul de cosmetice Nala în Coresi Shopping Resort

Antreprenorul Cristian Constantinescu şi familia sa au vândut Noriel – un grup cu activităţi în producţia, retailul şi distribuţia de jucării - în primăvara lui 2016 către fondul de investiţii Enterprise Investors pentru 24 milioane de euro.
Brandul de cosmetice NALA, fondat de Cristian Constanti-nescu, a fost lansat în urmă cu circa doi ani, iar în prezent a ajuns la 22 de magazine.
Primul magazin a fost deschis în septem-brie 2017 în centrul comercial Promenada din Bucureşti şi apoi expansiunea a continuat. În primul an de activitate au fost inau-gurate 8 magazine, iar în următoarele luni reţeaua aproape s-a triplat. Expansiunea nu se opreşte aici.
„Nala a deschis magazine în Târgu-Jiu şi în Deva Shopping City. Urmează Satu Mare, Braşov Coresi, Bacău Arena, Militari Shopping City Bucureşti şi Atrium Arad“, spune Cristian Constantinescu. Astfel, re-ţeaua de magazine de produse cosmetice se va apropia de 30 de unităţi în principalele oraşe ale ţării, în frunte cu Bucureştiul. În Capitală sunt deja 8 magazine NALA, adică mai bine de o treime din total. Următorul oraş ca prezenţă e Constanţa cu două unităţi, în rest celelalte oraşe au câte un singur spaţiu.
Antreprenorul afirma în primăvara acestui an că vrea să termine 2019 cu 35 de magazine pentru ca apoi să crească în continuare. De fapt, el a anunţat că vrea să vândă businessul atunci când atinge pragul de 100 de milioane de euro. Până atunci, se uită la extinderea regională.
El urmează de altfel acelaşi model pe care l-a practicat şi la Noriel, dezvoltă un business pe o nişă pentru ca apoi să îl cedeze şi să o ia de la capăt.
Trecerea din sectorul de jucării în cel al cosmeticelor naturale a venit în contextul în care piaţa de profil e subdezvoltată. Mai exact, românii cheltuie circa 1 mld. euro pe cosmetice în total, iar Cristian Constanti-nescu adaugă că segmentul cosmeticelor naturale reprezintă 10% din total. Acesta însă creşte puternic pe fondul apetitului consumatorilor pentru eco-bio şi natural în toate sectoarele.
Şi per total piaţa de cosmetice e subdezvoltată în contextul în care un român cheltuie lunar 4 euro pe produse de profil, de câteva ori mai puţin decât un consumator din regiune şi de peste 10 ori mai puţin ca unul din Occident, unde există o adevărată cultură a produselor cosmetice.
„În primul rând, vizăm o cotă de piaţă de 1% în România apoi să ne externalizăm businessul. Planul pe termen lung este să ajungem la afaceri de 100 de milioane de euro şi apoi să facem exit“, a spus acum câteva luni Cristian Constantinescu. El nu a vrut să dezvăluie unde sunt produse aceste cosmetice, afirmând că sunt fabricate pe teritoriul Uniunii Europene folosind ingrediente de la furnizori certificaţi în industria de cosmetice naturale.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotionalbanner promotional