Curs BNR

1 EUR = 4.9729 RON

1 USD = 4.5749 RON

1 GBP = 5.9082 RON

1 XAU = 354.1460 RON

1 AED = 1.2456 RON

1 AUD = 3.0311 RON

1 BGN = 2.5426 RON

1 BRL = 0.8212 RON

1 CAD = 3.3238 RON

1 CHF = 5.1357 RON

1 CNY = 0.6289 RON

1 CZK = 0.1962 RON

1 DKK = 0.6665 RON

1 EGP = 0.0946 RON

1 HUF = 1.2740 RON

1 INR = 0.0547 RON

1 JPY = 2.9336 RON

1 KRW = 0.3300 RON

1 MDL = 0.2576 RON

1 MXN = 0.2551 RON

1 NOK = 0.4155 RON

1 NZD = 2.7278 RON

1 PLN = 1.1624 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0524 RON

1 SEK = 0.4257 RON

1 TRY = 0.1388 RON

1 UAH = 0.1109 RON

1 XDR = 6.0675 RON

1 ZAR = 0.2495 RON

Editia 8227 - 24 iul 19:26

Fly Lili, lansare ratată: anulează toate zborurile de la Braşov până pe 12 iulie

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 03 iulie 2024

Fly Lili, lansare ratată: anulează toate zborurile de la Braşov până pe 12 iulie

Compania Fly Lili a anunţat marţi, 2 iulie, că este nevoită să anuleze, până pe 12 iulie, toate zborurile de la Braşov.
Fly Lili a inaugurat cursele de pe Aeroportul Braşov vineri, 28 iunie, cu două destinaţii – Munchen şi Stuttgart. A fost singura zi când s-a operat de la Braşov… Sâmbătă deja se anunţa că  se anulează zborurile pentru duminică, Roma, Nurnberg şi Salonic, pentru că operatorul nu avea niciun avion disponibil. Fără un anunţ public prealabil. nici zborul de marţi, către Roma, nu a mai fost operat, din acelaşi motiv.
Teoretic, conform programului normal de zbor publicat de compania aeriană Fly Lili, zborurile regulate vor fi reluate pe data de 14 iulie, cu destinaţiile Roma, Nurnberg şi Thessaloniki.  
Redăm în continuare, integral, care sunt explicaţiile operatorului, transmise marţi, 2 iulie, în cursul serii.
„Dorim să vă aducem la cunoştinţă câteva aspecte legate de situaţia actuală a zborurilor noastre şi să clarificăm motivele reprogramărilor recente şi anulărilor.
Industria aviatică se confruntă cu o criză globală, cea mai importantă fiind lipsa forţei de muncă calificate atât pentru companiile aeriene, cât şi pentru furnizorii care asigură întreţinerea sau alte categorii de servicii care susţin industria aviatică. Din acest motiv, introducerea în AOC a aeronavelor durează mai mult decât am estimat. De la momentul deciziei de a lansa zborurile regulate, întreaga noastră echipă de specialişti a depus eforturi foarte mari pentru a avea aeronavele apte de zbor, dar acest lucru nu a fost posibil. Am încercat să închiriem şi alte aeronave care să susţină operarea regulată până la finalizarea introducerii acestora în AOC, dar din păcate nu există disponibilitate în Europa.
Nu aşa ne-am dorit să ne dezvoltăm din aceste baze operaţionale, iar dificultăţile întâmpinate în parcurgerea acestor etape nu fac parte din planul nostru.
Astfel, zborurile programate pentru baza operaţională din Braşov sunt anulate până pe 12 iulie 2024. Pasagerii de pe zborurile anulate au fost informaţi de modificări. Compania FlyLili depune eforturi considerabile pentru a minimiza impactul acestor modificări asupra dumneavoastră, pasagerii noştri.
Dacă în urma anulărilor doriţi reprogramarea zborurilor sau rambursarea integrală, puteţi completa formularul dedicat de pe site-ul nostru sau puteţi suna în call-center, unde colegii noştri vă vor ajuta cu soluţionarea cererilor. Vă confirmăm că zborurile publicate la vânzare începând cu 14 iulie vor fi operate conform programului de zbor.
Ca să nu mai întâmpinăm probleme similare ca la Braşov, şi în cadrul bazei operaţionale din Sibiu, unde ne pregătim să includem o nouă aeronavă în operaţiunile noastre, proces ce  necesită parcurgerea aceloraşi etape am decis să suspendăm temporar vânzarea biletelor pentru zborurile din Sibiu.
În acest sens, lucrăm intens la revizuirea orarului de zbor al bazei noastre operaţionale Sibiu si la a identifica cele mai eficiente soluţii. Astfel, în următoarele zile, pasagerii noştri vor fi notificaţi cu privire la eventuale modificări sau reprogramări ale zborurilor lor.
Ne angajăm să asigurăm o planificare precisă pentru a evita întârzierile, să menţinem transparenţa şi să oferim suport complet în această perioadă de tranziţie.
Ne dorim să creştem, însă pentru acest lucru avem nevoie de sprijinul împreună cu pasagerilor noştri. Ne pregătim şi să vă oferim o experienţă de călătorie cât mai plăcută şi sigură. Ne cerem scuze pentru toate inconvenienţele create”.

+3 -8

Comentarii

'Iulia'

2024-07-03 23:02:32


'Și eu sunt una din persoanele\"pagubite\" și dezamăgite.Citesc mai sus ca nu sunt singura,nu se răspunde la Nicu un telefon,nici email,nici măcar un mic interes fata de cei care au avut bilete cumpărate și s-au trezit cu puțin timp înainte de călătorie ca de fapt,nu mai pleaca.In ceea ce privește formularul de rambursare despre care s-a declarat,nu exista nicăieri.Se putea lasa un link de direcționare.Sunt curioasa în cât timp ne vom recupera banii,dacă poate declara cineva.'

'Rammstein'

2024-07-03 11:55:47


'Alo mo?...se aude la minister?...tovarășul dottore Veștea nu ne mai filmăm la aeroport...?'

'Gladiator'

2024-07-03 08:33:30


'Un pas inainte si doi inapoi...'

'VAX POPULI'

2024-07-03 08:20:18


'Haoleu ! Ce-ai patit Lili ? Nici n-ai venit bine si deja te-ai imbolnavit. Da\' stai linistita draga,ca si cei care si-au luat bilete l-a tine s-au imbolnavit.Da.Cu NERVII.'

'cristian'

2024-07-03 07:42:12


'Dece ati facut asa mare Tam-Tam cu zborurile daca industria aviatică se confruntă cu o criză globală, cea mai importantă fiind lipsa forţei de muncă calificate atât pentru companiile aeriene, cât şi pentru furnizorii care asigură intretinerea si alte servicii?sunteti deocamdata pentru mine o companie neserioasa si ati incurcat o gramada de oameni care au cumparat bilete si acum asteapta poate poate le veti da bani inapoi.Rusine.'

'Bogdan'

2024-07-03 04:49:44


'Probleme pot aparea, si eu sunt lasat peste hotare - dar si mai grav este lipsa de servicii si comunicare.\nCand mi sa intimplat cu alte compani, au colaborat cu alti si am zburat fara sa ma ocup de nimic...aici ti se inchide telefonul, nu se raspunde la email, pe facebook este vorba de un formular de contact care nu exista.\nMi ar place daca iati confronta cu calitatea serviciului si asistentei daca tot scrieti fiecare miscare a lor.\nEx pax FlyLili'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie