Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 14:56

Florin Nechita, profesorul care a pus Braşovul pe harta creativilor din România

Autor:

Publicat la 10 ianuarie 2015

Florin Nechita, profesorul care a pus Braşovul pe harta creativilor din România
Florin Nechita (lector, Universitatea Transilvania Braşov, foto) este cunoscut în Bucureşti drept profesorul care a făcut un internship la Leo Burnett Group şi care în fiecare an la Noaptea Agenţiilor umple sediile cu zeci de studenţi braşoveni dornici să vadă cum stau lucrurile în capitală.
În Braşov este unul dintre cei mai dedicaţi profesori din cadrul Facultăţii de Sociologie şi Comunicare ai Universităţii Transilvania. A organizat cu sprijinul Leo Burnett Group şi The Alternative School for Creative Thinking mai multe evenimente pentru studenţi şi masteranzi, pentru a-i expune pe aceştia industriei şi a le oferi ocazia de a interacţiona cu specialişti din domeniu, scrie iqads.ro.
„Îmi place foarte mult ceea ce fac acum şi nu mi-am pus problema de a lucra full-time într-o agenţie. Colaborez, însă, de peste 3 ani, cu o agenţie de organizare de evenimente: Conexiuni LaserSoundStage. Am lucrat cu agenţii mari de publicitate în urma cu mai mulţi ani, dar nu am avut decât perspectiva clientului”, povesteşte Florin.
Nechita, fost director al fabricii de bere Aurora şi Prodlacta, a organizat mai multe evenimente la Braşov cu scopul de a pune oraşul în centrul lumii comunicatorilor şi a creativităţii din România. Printre acestea se numără „Braşov Leo Academy”, „Leo AdCamp” şi „Transilvania Creative Fest”, care a avut loc în luna decembrie a anului trecut. 
„Ştiam de proiectele The Alternative School for Creative Thinking atât din media, cât şi de la studenţii braşoveni care au aplicat pentru burse în cadrul acestui MBA creativ. În cadrul „The Golden Tour” pe care l-a făcut în marile centre universitare în octombrie, pentru a prezenta cele mai noi tendinţe în creativitatea mondială, dar şi oportunităţile de studiu şi specializări internaţionale pe care le oferă The Alternative School, Teo (n. red. – Teo Migdalovici, creatoarea The Alternative School) a venit şi la Braşov. După întâlnirea cu studenţii şi entuziasmul asociat, ne-am dat seama că putem face mult mai multe proiecte împreună. Ea avea în plan, ca în fiecare an, „The Best of Eurobest”, ca un follow up la reputatul eveniment cu focus pe creativitatea europeană ce are loc la începutul fiecărui decembrie, în fiecare an, într-o altă capitală creativă a Europei. Brusc am realizat că proiectele şi obiectivele noastre coincideau, aşa că am decis să integrăm tradiţionalul eveniment post-Eurobest, care se afla deja la a patra ediţie, într-unul mai complex, care să dureze 3 zile şi în care cei care participă la prezentări să poată aplica imediat ideile, lucrând în echipe, pe briefuri contemporane. Aşa s-a născut Transilvania Creative Fest”, mai povesteşte Florin. 
 
 
Vrea cea mai „tare” facultate de comunicare din afara Bucureştiului
„Toate proiectele educative în care am fost implicat au plecat de la o nevoie actuală a studenţilor noştri: completarea cunoştinţelor teoretice cu practica şi expunerea la situaţii din „lumea reală” a comunicării. Vom continua Braşov Leo Academy, iar Adcamp-ul şi Transilvania Creative Fest sunt două proiecte pe care trebuie să le realizăm şi în acest an. Universitatea Transilvania se consolidează ca brand universitar, iar Facultatea de Sociologie şi Comunicare îşi propune să ajungă în 5 ani prima opţiune a absolvenţilor de liceu sau de facultate care doresc să studieze comunicare şi publicitate în afara Bucureştiului. Capitala este deja „invadată” de braşoveni valoroşi care lucrează în comunicare, mai rămâne ca o bună parte dintre aceştia să se pregătească la facultatea noastra. Complementar proiectelor educative, Facultatea de Sociologie şi Comunicare derulează proiecte de cercetare ştiinţifică şi organizează evenimente şi manifestări care reunesc cadre didactice, cercetători, practicieni şi studenţi: conferinţa internaţională ACUM, workshop-uri, expoziţii şi cercuri ştiinţifice studenţeşti.
 
 
 
+1 -0

Comentarii

lavinia

2015-01-27 01:37:40


Doamne fereste cum aratati!!! mai puneti si poza???????? Si ce preocupari.....hm..nu-ti vine sa crezi!

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie