banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8761 - 06 oct 16:35

Firmele trebuie să depună raportările contabile la fisc

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 03 august 2007

Societățile comerciale, indiferent de forma lor de organizare și de proprietate, sunt obligate ca până la data de 15 august 2007 să depună, în format electronic, raportările contabile la data de 30 iunie 2007

Societățile comerciale, indiferent de forma lor de organizare și de proprietate, sunt obligate ca până la data de 15 august 2007 să depună, în format electronic, raportările contabile la data de 30 iunie 2007. Formatul electronic conținând atât formularistica necesară, cât și programul de verificare cu documentația de utilizare aferentă se obține prin folosirea programului de asistență elaborat de Ministerul Economiei și Finanțelor care este pus gratuit la dispoziția operatorilor economici prin intermediul administrațiilor finanțelor publice teritoriale sau poate fi descărcat de la adresa de web www.mfinante.ro. Depunerea acestor raportări se poate face atât la registratura administrațiilor finanțelor publice teritoriale în a căror rază teritorială își au sediul social, cât și la oficiile poștale, prin scrisori cu valoare declarată. Societățile comerciale vor depune discheta cu raportarea contabilă la 30 iunie 2007, însoțită de raportările listate cu ajutorul programului de asistență, semnate și ștampilate conform legii, precum și o copie de pe balanța de verificare a conturilor sintetice la 30 iunie 2007, după codul unic de înregistrare, cât și raportul administratorului societății. Forma de proprietate declarată în raportările contabile trebuie să corespundă cu cea declarată la Oficiul Registrului Comerțului. Persoanele juridice care nu au desfășurat activitate de la data înființării până la 30 iunie 2007 nu întocmesc raportări contabile, ci vor depune o declarație pe propria răspundere, care va cuprinde toate datele de identificare a societății. O declarație similară vor depune și persoanele juridice care se află în curs de lichidare, potrivit legii.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie