banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8762 - 07 oct 17:36

Firmele brașovene - sfătuite să își depună declarațiile la timp

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 08 decembrie 2007

Direcția Generală a Finanțelor Publice (DGFP) Brașov anunță firmele brașovene că 15 decembrie este ultima zi pentru efectuarea plăților anticipate pentru trimestrul IV de către persoanele fizice care obțin venituri din activități independente, din cedarea folosinței bunurilor, cu excepția veniturilor din arendare sau veniturile pentru care se face reținere la sursă

Direcția Generală a Finanțelor Publice (DGFP) Brașov anunță firmele brașovene că 15 decembrie este ultima zi pentru efectuarea plăților anticipate pentru trimestrul IV de către persoanele fizice care obțin venituri din activități independente, din cedarea folosinței bunurilor, cu excepția veniturilor din arendare sau veniturile pentru care se face reținere la sursă. De asemenea, 20 decembrie este ultima zi pentru plata impozitului pe reprezentanță (a doua tranșă – echivalentul în lei a 2.000 de euro), de către persoanele juridice străine care au reprezentanțe în România. Deoarece 25 decembrie este zi liberă, toate declarațiile care trebuiau să se depună până la acest termen vor putea fi amânate cu două zile, 27 decembrie fiind prima zi lucrătoare a finanțiștilor după Crăciun. Astfel, agenții economici vor putea depune pe 27 decembrie formularul 100 - „declarația privind obligațiile de plată la bugetul general consolidat”, pentru obligațiile de plată cu termen lunar. Tot atunci vor putea depune și deconturile de taxă pe valoarea adăugată și decontul special de taxă pe valoarea adăugată de către persoane neînregistrate ca plătitori de TVA și persoane care sunt înregistrate numai pentru achiziții intracomunitare, în cazul în care au obligația plății TVA pentru operațiuni prevăzute la art.1563 din Codul fiscal, dacă TVA a devenit exigibil în luna noiembrie 2007 și plata TVA datorată. Declarații și în 31 decembrie Ultima zi a anului este termenul pentru declararea și plata impozitului pe dividendele distribuite din profitul aferent situațiilor financiare ale anului 2006 și aprobate în anul 2007, dar care nu au fost plătite până la sfârșitul anului 2007 persoanelor juridice sau fizice acționari/asociați la societatea care a distribuit dividendele. Impozitul se reține, se declară și se plătește de societatea care a distribuit dividendele, prin aplicarea următoarelor cote asupra dividendului brut distribuit: 10% pentru persoanele juridice române, 16% pentru acționarii/asociații persoane fizice române, 16% pentru acționarii/asociații persoane fizice/juridice nerezidente care nu prezintă certificat de rezidență fiscală, sau cota cea mai mică prevăzută în Convenția de evitare a dublei impuneri și cea prevăzută de legislația internă (10% persoane juridice și 16% persoane fizice), dacă persoana fizică /juridică nerezidentă prezintă certificat de rezidență fiscală.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie