FELDIOARA: Biroul pentru Evidența Persoanei a fost inaugura
Autor: Mircea PETRUSE
Publicat la 23 mai 2012
În pofida unei crize financiar-economice tot mai pronunțate de la an la an, în ultima perioadă (2009-2012) în zona Feldioara s-au făcut, totuși, mai multe investiții, astfel încât comunitatea s-a dezvoltat din toate punctele de vedere
În pofida unei crize financiar-economice tot mai pronunțate de la an la an, în ultima perioadă (2009-2012) în zona Feldioara s-au făcut, totuși, mai multe investiții, astfel încât comunitatea s-a dezvoltat din toate punctele de vedere. Ne referim aici la îmbunătățirea sistemului de alimentare cu apă potabilă, la reabilitarea obiectivelor sociale de interes public (Casa de Cultură, Căminele Culturale), modernizarea și înființarea de noi unități de învățământ și medicale, dotarea cu mașini și alte utilaje pentru întreținere și intervenții, refacerea comunității în sensul spiritual al conservării tradițiilor și obiceiurilor populare, amenajarea de spații verzi și parcuri, lucrări edilitar-gospodărești și multe altele despre care am mai vorbit și vom vorbi în continuare.
După îndeplinirea mai multor puncte din programul electoral cu care a câștigat alegerile locale din vara anului 2008, primarul comunei Feldioara, Sorin Taus, a stabilit ca printre investiții să figureze și înființarea unui Birou pentru Evidența Informatizată a Persoanei.
Astfel, Primăria a reabilitat în ultima vreme o clădire în centrul comunei, situată vizavi de Liceul „Petru Rareș”, pe strada O. Goga, care astăzi are destinația de Birou pentru Evidența Informatizată a Persoanei. Imobilul are acoperiș nou, a fost complet zugrăvit în interior și exterior, iar spațiile au fost și ele compartimentate pentru a servi scopului propus. Aici a fost introdusă instalația de încălzire termică centrală, astfel încât personalul (trei funcționari specializați) să aibă condiții optime de lucru cu cetățenii.
Noul Serviciu despre care vorbim a fost inaugurat zilele trecute, în prezența președintelui Consiliului Județean Brașov, Aristotel Căncescu, altor reprezentanți oficiali locali și ai unor instituții publice județene, precum și a preotului din comună, acesta din urmă săvârșind o slujbă religioasă de sfințire a noii instituții.
Biroul a devenit funcțional, prin achiziționarea aparaturii necesare, astfel încât cetățenii din Feldioara și din cele două sate aparținătoare - Reconstrucția și Rotbav - vor putea să intre în posesia cărților de identitate și a celorlalte documente de care au nevoie (pe care încă nu le au sau care sunt expirate) fără să se mai deplaseze până la Brașov. Localnicii sunt serviți, cum spuneam, de trei angajați, persoane care lucrează în cadrul acestui Birou pentru că au efectuat un curs de specialitate timp de trei luni, curs de pregătire pe care l-au absolvit recent.
Comentarii
nu este nici un comentariu
Adaugă un comentariu