Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:45

Familia Puchin a vândut fabrica de şerveţele Mototol

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 28 iulie 2016

Cumpărătorul, o firmă din grupul SIF Banat Crişana

Familia Puchin a vândut fabrica de şerveţele Mototol
Compania braşoveană Rom Paper, producător de hârtie pentru uz casnic, va fi cedată companiei Vrancart Adjud, deţinută de SIF Banat Crişana, tranzacţia fiind realizată la începutul acestei săptămâni potrivit unor surse din piaţă. Vrancart şi-a anunţat intenţia de a achiziţiona o companie „din domeniul de activitate sau din activităţi conexe” în convocatorul Adunării Generale a Acţionarilor care va avea loc pe 19 august. 
Rom Paper a fost înfiinţată în anul 2002 de Claudiu şi Nicoleta Puchin (foto) cu o investiţie iniţială de 10.000 de euro şi are ca obiect de activitate producţia şi comercializarea de şerveţele de masă, prosoape pliate, hârtie igienică, prosoape cosmetice şi şerveţele la cutie. Firma a avut anul trecut o cifră de afaceri de circa 52 milioane de lei, în creştere faţă de 2014 cu 19%. Produsele realizate de firma braşoveană sunt comercializate în şapte ţări, printre care Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria, prin intermediul lanţurilor de magazine (hipermarketuri, supermarketuri, cash and carry), dar şi prin intermediul distribuitorilor. 
În august 2014 Rom Paper a luat un credit de 1,5 milioane de lei de la EximBank pentru a achiziţiona o linie de producţie a şerveţelelor. Noua linie i-a permis companiei să-şi crească productivitatea şi să-şi diversifice gama de produse, inclusiv lansarea noului brand propriu de hârtie de uz casnic numit Mototol. Acest brand a fost lansat în noiembrie 2014 şi reprezintă în prezent 6-7% din afacerile companiei braşovene.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie