Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 14:50

„Eticheta roşie”

Autor:

Publicat la 05 iulie 2014

Mărcile private au cucerit 10% din piaţa de FMCG în ansamblu şi aproape 20% din piaţa de alimente, astfel că unu din cinci lei cheltuiţi de români pe mâncare în primul trimestru din acest an a mers către aceste produse „no-name“ dezvoltate de retaileri pentru a se bate cu brandurile consacrate. Cu un preţ de până la 30% mai mic, produsele Aro (Metro Cash & Carry), K-Classic (Kaufland) sau Clever (Billa) câştigă tot mai mult teren pe toate segmentele din piaţa de FMCG, de la produse de îngrijire personală şi îngrijirea locuinţei la alimente şi băuturi. În contextul în care preţul a devenit principalul argument în consum, aceste produse au ajuns de la circa 1% cotă de piaţă în urmă cu un deceniu la 10% din piaţa de FMCG în primele trei luni ale anului, potrivit datelor companiei de cercetare de piaţă GfK. La o valoare de 15-16 mld. euro a pieţei de FMCG (au fost excluse achiziţiile de mobilă sau electrocasnice) românii au lăsat la casele magazinelor pe produse mărci private 1,5-1,6 mld. euro, potrivit estimărilor ZF.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie