Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 00:33

Este oficial: apare al doilea CNADNR

Autor:

Publicat la 12 august 2016

Construcţia de autostrăzi, drumuri expres şi drumuri naţionale va fi separată de partea de administrare a infrastructurii rutiere.

Este oficial: apare al doilea CNADNR
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADNR) se va reorganiza şi îşi va schimba denumirea în Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), urmând totodată să fie înfiinţată şi o nouă societate pentru dezvoltarea infrastructurii de transport rutiere - Compania Naţională de Investiţii Rutiere (CNIR), care va prelua lucrările de construcţie de autostrăzi, conform unui proiect de Ordonanţă de Urgenţă publicat pe site-ul Ministerului Transporturilor. 
CNIR va avea drept obiect principal de activitate proiectarea, construirea, reabilitarea, modernizarea, repararea pe perioadele de garanţie tehnică a autostrăzilor până la data predării către CNAIR, drumurilor expres, drumurilor naţionale, variantelor ocolitoare precum şi a altor elemente de infrastructură rutieră care fac parte din structura rutieră menţionată astfel cum acestea sunt aprobate prin documentele strategice la nivel naţional sau fac obiectul unor decizii ale autorităţilor publice naţionale în domeniul transporturilor; executarea de lucrări în regie proprie cu respectarea prevederilor legale în domeniul ajutorului de stat şi a achiziţiilor publice; coordonarea dezvoltării unitare şi echilibrate a infrastructurii de transport rutier în acord cu sursele de finanţare disponibile şi cu documentele strategice aprobate la nivel naţional. 
Compania Naţională de Investiţii Rutiere va avea un capital social iniţial de 50 de milioane de lei, subscris şi integral vărsat în numerar de stat în calitate de acţionar unic, şi va funcţiona sub autoritatea Ministerului Transporturilor. 
Personalul noii companii va fi angajat numai prin concurs. Grila de salarizare va permite directorului general să aibă un salariu brut lunar de aproape 36.400 lei. 
Guvernul justifică înfiinţarea unei companii distincte pentru gestionarea infrastructurii rutiere ca soluţie de evitare a întârzierilor în derularea proiectelor finanţate din fonduri europene şi a pierderii unor sume importante de bani din bugetul Uniunii Europene.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie