Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 18 noiembrie 2021
În cadrul Campaniei Traffic Snake Game, ei au parcurs 4.700 de kilometri
Derulată în perioada 20 septembrie - 1 octombrie, Campania Traffic Snake Game (TSG) a ajuns la momentul bilanţului. Coordonator pentru Braşov al campaniei a fost Asociaţia „Agenţia pentru Managementul Energiei şi Protecţia Mediului” (ABMEE) Braşov, care a anunţat că în acest an au participat la campanie peste 1.200 de elevi, din şcolile gimnaziale nr. 3 „Gheorghe Lazăr”, nr. 6 „Iacob Mureşianu”, nr. 30, nr. 31 şi Montessori.
„În perioada derulării TSG – ediţia 2021, cele 5 şcoli braşovene au reuşit transformarea a peste 4.700 km în deplasări sustenabile şi reducerea a peste 600 kg de dioxid de carbon, campania generând o creştere a utilizării modurilor sustenabile de transport de până la 86%. În cele opt ediţii anterioare, Municipiul Braşov a implicat aproximativ 15.000 elevi, obţinând peste 80.000 km parcurşi sustenabil şi economii de peste 15 tone emisii de dioxid de carbon”, au anunţat reprezentanţii ABMEE.
La nivel naţional, anul acesta au luat startul în campanie 11.000 elevi, provenind din 18 oraşe. Cele 59 şcoli participante au obţinut, transformarea a peste 95.000 km în deplasări sustenabile şi reducerea a peste 1,3 tone de dioxid de carbon.
În timpul derulării campaniei, TSG a dus la o creştere a utilizării modurilor sustenabile de transport cu 20%. „Procentul deplasărilor sustenabile a continuat să crească chiar şi după finalizarea campaniei ajungând până la 84% la 3 săptămâni după finalizarea campaniei, demonstrând impactul pozitiv şi efectele pe termen lung”, au mai comunicat reprezentanţii ABMEE.
Scopul campaniei a pornit de la nevoia de a educa elevii în spiritul unui transport cu emisii scăzute şi de a decongestiona zonele adiacente şcolilor, blocate de maşinile care aduc sau preiau elevi.
Pentru publicul iubitor de artă şi muzică neoclasică, pianistul şi compozitorul Andrei Irimia aduce o experienţă inedită prin noul său turneu „Lights and Shadows”. Acesta îşi[...]
2024-04-19 citeste mai multO incursiune în preocupările braşovene pentru aviaţie, de la începuturi şi până azi în zeci de pagini inedite. „Zborul la Braşov” este noul număr al revistei[...]
2024-04-19 citeste mai multMai bine de 200 de studenţi din ani terminali, dar chiar şi din ani mai mici de la Universitatea Transilvania s-au înscris deja la cea de-a 12-a ediţie a AFCO - Abolvenţi în Faţa Companiilor,[...]
2024-04-19 citeste mai multAeroportul Internaţional Braşov-Ghimbav (AIGB) s-a alăturat ca partener în campania naţională „Consumul de droguri ne priveşte pe toţi”, iniţiată de Agenţia Naţională Antidrog[...]
2024-04-19 citeste mai mult„Operele complete ale lui Shakespeare” în 45 de minute. Le puteţi vedea duminică, 21 aprilie, în Piaţa Sfatului, de la ora 19.00, într-un spectacol pregătit de trei[...]
2024-04-19 citeste mai mult
'Victor brasoveanul'
2021-11-18 08:15:33
' Bai, autorule acestui articol , tradu titlul campaniei in limba romana, caci in Romania, romana este limba oficiala si mai inceteaza cu romgleza, barem din respect pentru popor. '