Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 09 octombrie 2020
Lucrările sunt necesare pentru a se putea începe proiectul de modernizare, derulat de Consiliul Judeţean, cu 65 de milioane de lei
Având în vedere că drumul judeţean DJ 132 Rupea - Homorod - Mercheaşa - Jimbor - limită judeţ Harghita va intra în modernizare, Societatea de Distribuţie a Energiei Electrice Transilvania Sud a început demersurile pentru relocarea, acolo unde este cazul, a reţelelor de joasă şi medie tensiune. În acest sens, operatorul a lansat o licitaţie proiectarea şi execuţia lucrărilor, valoarea estimată a contractului fiind de 204.387 lei. Prin acest contract se vor pregăti documentaţiile tehnice şi se vor executa lucrările la reţelele electrice, astfel încât acestea să corespundă noii configuraţii a drumului.
Termenul de depunere a ofertelor pentru acest contract este 26 octombrie, iar firma câştigătoare va trebui să finalizeze proiectarea şi lucrările în termen de 5 luni.
Modernizarea drumului, estimată la 65,8 milioane lei
Reamintim că, în luna august, Consiliul Judeţean Braşov a primit cinci oferte la licitaţia pentru modernizarea acestui drum judeţean, acestea fiind acum în etapa de evaluare. Valoarea investiţiei este estimată la 65.848.504,52 lei cu tot cu TVA, iar pentru acest proiect Consiliul Judeţean a obţinut o finanţare nerambursabilă prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală (PNDL).
Proiectul prevede refacerea suprafeţei carosabile, în lungime de peste 18 km, a acostamentelor, drumurilor laterale şi trotuarelor, amenajarea de alveole pentru staţii destinate transportului public de călători, realizarea scurgerii apelor prin şanţuri şi rigole, realizarea de podeţe transversale, podeţe la drumurile laterale şi podeţe de acces, reabilitarea sau construcţia unor poduri noi, lucrări pentru siguranţa circulaţiei (montarea de parapete de protecţie, realizarea marcajelor longitudinale şi transversale, amplasarea de indicatoare, stâlpi rutieri şi benzi rezonatoare).
Lucrările de modernizare a acestei artere vor dura 18 luni.
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
'Versarya'
2020-10-10 07:58:07
'Toate cablurile trebuie sa fie subterane,si in comune nu numai in Brasov.Daca tot se face ceva,macar sa se faca bine,util,modern si eficace.Vreau sa amintesc celor de la electrica faptul ca pe strada Lunga pe fatadele caselor exista cabluri care nu mai sunt utilizate de ani si ani,dar sunt lasate sa atarne total inestetic pe fatadele imobilelor.In general atunci cand sunt inlocuite aceste retele,cele vechi sunt ignorate,pt.ca .....merge si asa.Este o situatie care nu trebuie sa mai continue pt.ca vrem ca si zona metropolitana sa arate intr-un mare fel.'