Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 00:48

Ecco deschide primul său magazin strada pe Republicii

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 02 noiembrie 2013

Până acum retailerul danez era orientat doar către deschideri în mall-uri

Ecco deschide primul său magazin strada pe Republicii
Retailerul danez de încălţăminte Ecco va deschide la Braşov primul său magazin stradal, a anunţat Victor Tighinean (foto), directorul companiei. 
Victor Tighinean (45 de ani), de profesie medic chirurg, a intrat în business încă din perioada rezidenţiatului, când s-a specializat pe un domeniu tangenţial, încălţămintea sanitară. Ulterior, a devenit distribuitorul brandului danez Ecco, care a ajuns astăzi la o reţea de 16 magazine şi vânzări estimate pentru acest an la 24 de milioane de lei. După şapte ani de prezenţă în sistem de franciză, începând cu anul 2011 firma-mamă a decis să intre direct pe piaţă şi să preia lanţul de magazine, iar Victor Tighinean a rămas la conducerea businessului Ecco în România pentru care are planuri de expansiune. El coordonează businessul de încălţăminte din Cluj-Napoca.
 „Am început businessul împreună cu familia încă din perioada când eram medic rezident. Găsisem o nişă pe piaţă, respectiv încălţămintea sanitară. Apoi, businessul s-a extins cu alte mărci, am deschis primele magazine de pantofi, unde vindeam numai încălţăminte confortabilă, din piele”, îşi aminteşte Victor Tighinean.
Businessul a început cu un slogan care l-a ghidat în anii care au urmat, respectiv: „Majoritatea timpului îl petreci în pat sau în pantofi – merită să investeşti în amândouă!”.
Ecco a deschis până în prezent doar magazine în mallurile din Bucureşti, Constanţa, Iaşi, Cluj-Napoca şi Timişoara, aceasta nu este însă o strategie singulară, cei mai mulţi retaileri de modă şi încălţăminte preferând această reţetă. România este de altfel o piaţă atipică, cea mai mare parte a consumatorilor români preferând să meargă la cumpărături la mall, unde găsesc spaţii de parcare, zonă de restaurante, precum şi un număr mare de magazine.
„În 2013 am avut două deschideri – în luna august, un magazin outlet în Cluj-Napoca şi în luna octombrie, un magazin Ecco Unity în mallul Promenada din cartierul bucureştean Floreasca”.
 
Istorie de 50 de ani
2013 a fost cel mai important an pentru Ecco deoarece compania-mamă a împlinit 50 de ani. Ecco, aflat astăzi în top trei cei mai mari producători de încălţăminte din lume, a luat naştere în Danemarca, când Karl Toosbuy a luat decizia să producă cei mai confortabili pantofi din lume. Astăzi compania este prezentă în peste 90 de ţări cu peste 1.200 de magazine şi este printre primii trei producători de încălţăminte din lume şi unul din primii patru producători de piele din lume, încălţămintea fiind produsă aproape exclusiv în fabrici proprii. Ecco produce pantofi pentru femei, bărbaţi şi copii din gama casual, business, outdoor şi sport. Încălţămintea este produsă în fabrici proprii în Danemarca, Slovacia, Portugalia, Indonezia, Thailanda şi China.
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie