Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 22:58

Ea va gândi noul logo şi noul slogan al Braşovului: Nadia Tătaru, de la Itsy Bitsy, atribuire directă

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 04 ianuarie 2022

Ea va gândi noul logo şi noul slogan al Braşovului: Nadia Tătaru, de la Itsy Bitsy, atribuire directă

Primăria Braşov se pregăteşte să redefinească brandul oraşului. Astfel, zilele trecute, municipalitatea braşoveană a semnat un contract în valoare de 130.000 de lei fără TVA, pentru dezvoltarea unei identităţi de brand pentru municipiul Braşov. Firma care se va ocupa de bradul Braşovului este SC MAP Advertising SRL din Bucureşti, care a obţinut contractul prin atribuire directă.
Reprezentantul legal al firmei amintite este Nadia Tătaru, fondatoarea postului de radio Itsy Bitsy (dedicat copiilor şi părinţilor). Soţul ei este Felix Tătaru, martor în dosarul „Gala Bute”, afacere în care a fost implicată şi Elena Udrea.
Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, firma s-a angajat să identifice „valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte”. De asemenea, firma se va ocupa de „definirea promisiunii brandului de oraş şi viziunea identitară de dezvoltare pe termen lung şi planificarea acţiunilor care vor livra pe promisiune”, dar şi de crearea identităţii vizuale a oraşului - include logo, slogan.
Actualul logo al Braşovului a fost creat în anul 2011.

Comentarii

'Cineva'

2022-01-04 08:12:20


'„definirea promisiunii brandului de oraş şi viziunea identitară de dezvoltare pe termen lung şi planificarea acţiunilor care vor livra pe promisiune” - vorbe goale\n„valorile şi misiunea locuitorilor oraşului, ce îi defineşte” - nu este data de firma care desenează un logo ci trebuie sa vina dintr-un exercițiu de strategie care trebuie făcut de primar și echipa de consilieri și reprezentati ai partidelor și societății civile în care sa de definească viziunea și strategia pe termen scurt și lung.\nBani aruncați degeaba.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie