Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 03:19

DRDP Braşov se laudă cu primul strat de asfalt pe autostrada care nu duce nicăieri

Autor:

Publicat la 16 octombrie 2019

DRDP Braşov se laudă cu primul strat de asfalt pe autostrada care nu duce nicăieri

Constructorul lotului Râşnov - Cristian din Autostrada Comarnic - Braşov ar putea aşterne primul strat de asfalt înainte să vină iarna, estimează reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov. Ei au postat imagini din care se observă stadiul actual al lucrărilor la primul tronson care se construieşte din autostrada peste Carpaţi.
„Constructorul Autostrăzii Râşnov - Cristian menţine un ritm foarte bun al lucrărilor. În curând va începe aşternerea balastul stabilizat şi sunt şanse foarte mari ca să apară şi primul strat de asfalt până la începutul sezonului rece”, spun reprezentanţii DRDP Braşov într-o postare pe Facebook.
Lucrările la lotul Râşnov – Cristian au început oficial pe 20 mai 2019. Termenul anunţat pentru finalizare este toamna 2020.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 5 din autostrada Comarnic-Braşov, sector Râşnov – Cristian şi Drum de Legătură, lungime 6,3 km (autostrada) + 3,7 km (drum naţional la 4 benzi cu separator median) a fost semnat în toamna lui 2017 cu Asocierea Alpenside – Specialist Consulting, pentru suma de 118 milioane de lei.
Constructorul ar merita poate felicitări, dar „lauda statului” ascunde „ruşinea satului”:
un ciot de 6,3 kilometri, în practică, nu ţine de cald nimănui, pentru că e exact în mijlocul „la nicăieri”.

+1 -5

Comentarii

Flavius Caba

2019-10-16 10:36:26


'Duce spre nicăieri" și nu rezolvă nici problema celor din Zărnești și Poiana Mărului deoarece nu este prevăzută urcare pe autostradă la intrarea în Râșnov dinspre Zărnești și astfel intersecția de la Romgaz rămâne la fel de aglomerată și periculoasă în continuare mai ales pentru navetiști care zilnic merg la Brașov!

Dobrescu Corin

2019-10-16 07:25:59


Constructia unei autostrazi, nu este similara cu trasarea cu creionul pe harta a traseului acesteia din puntul A in puntul B. Este evident ca din motive tehnologice autostrazile se contruiesc pe tronsoane, care mai apoi se unesc unele cu altele pentru a rezulta autostrada propriuzisa. Un tronson facut este considerat ca atare cand are si covorul asfaltic turnat chiar daca nu se circula pe el, acesta fiind principalul obstacol pentru ca intemperiile sa nu distruga cele facute deja. Este evident ca la un moment dat, mai ales la inceputul lucrarii sa existe tronsoane, care aparent incep si nu duc nicaieri, dar nu se poate astfel ele constituind inceputul acesteia. Nu sunt specialist, dar articolul are o fractura logica adanca,in sensul celor de mai sus. Este asemanator cu a avea pretentia de a intelege din primele cuvinte rostite sensul final al unei fraze...

Cristian

2019-10-16 04:52:44


Va sta ani de zile asa cum spunea Dancila autostrazi cap coada fara inceput si fara sfarsit macar daca va fi legata de centura Brasovului sa va evita aglomeratia din Cristian si Rasnov.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie