Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 09 aprilie 2015
Dr. Oetker, cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, a deschis un magazin online unde comecializează accesorii pentru bucătărie precum forme de copt sau tăvi, dar şi articole inscripţionate cu brandurile companiei. Magazinul online a fost repornit la finalul anului trecut, conform informaţiilor furnizate de reprezentanţii companiei. Astfel, Dr. Oetker, care deţine o unitate de producţie în judeţul Argeş, a intrat în segmentul comerţului online, care a devenit din ce în ce mai atractiv pentru jucătorii din industria alimentară. Un alt jucător important care şi-a exprimat intenţia de a-şi consolida prezenţa în segmentul online este Betty Ice, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa îngheţatei, cu afaceri de aproape 20 mil. euro. Dr. Oetker este cel mai mare jucător de pe piaţa aditivilor alimentari, terminând anul 2013 (ultimele date disponibile) cu o cifră de afaceri de 267 mil. lei (60 mil. euro), în creştere cu 9% faţă de anul precedent, un profit net de 22 mil. lei şi 440 de angajaţi, potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu