banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8762 - 07 oct 17:55

Două zile pentru declararea regimului derogatoriu

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 16 iulie 2007

Direcția Generală a Finanțelor Publice (DGFP) Brașov anunță că au mai rămas doar două zile până la termenul de 17 iulie 2009 până la care societățile care sunt deja declarate inactive temporar au obligația să depună la organul fiscal o copie a extrasului de registru emis de Oficiul Registrului Comerțului privind starea societăților comerciale, referitoare la suspendarea temporara a activității acestora

Direcția Generală a Finanțelor Publice (DGFP) Brașov anunță că au mai rămas doar două zile până la termenul de 17 iulie 2009 până la care societățile care sunt deja declarate inactive temporar au obligația să depună la organul fiscal o copie a extrasului de registru emis de Oficiul Registrului Comerțului privind starea societăților comerciale, referitoare la suspendarea temporara a activității acestora. La Brașov, 4.077 de firme și-au suspendat activitatea temporar, doar 768 dintre companii adresându-se și fiscului pentru aprobarea regimului derogatoriu. Conform ordin al Agenției Naționale de Administrare Fiscală, în caz de inactivitate temporara, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului (ORC), organul fiscal competent poate aproba, la cererea contribuabilului, regimul derogatoriu de declarare a impozitelor, taxelor și contribuțiilor administrate de ANAF. Depunerea declarațiilor fiscale conform unui regim de declarare derogatoriu poate fi aprobată pentru perioade mai mari de 12 luni, dar nu mai mult de 3 ani consecutivi.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie