Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 13:33

Donţu: Master Planul General de Transport pune întreg judeţul Braşov la colţ

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 18 martie 2015

Donţu: Master Planul General de Transport pune întreg judeţul Braşov la colţ


Deşi Master Planul General de Transport al României reprezintă un document strategic, dar şi o pre-condiţie pentru accesarea fondurilor Uniunii Europene pentru marile proiecte de transport în perioada 2014 – 2020, se pare că priorităţile Guvernului cuprinse în acesta nu coincid şi cu realele necesităţi de dezvoltare ale ţări, ci doar cu cele pentru care are interes Guvernul, a subliniat deputatul braşovean Mihai Donţu, într-o declaraţie politică prezentată în Camera Deputaţilor. „Evident, se pot da numeroase exemple concrete şi concludente în acest sens, dar eu mă voi referi doar la faptul că judeţul Braşov pare total lipsit de importanţă pentru actualii guvernanţi, nefiind pus nici măcar pe aceeaşi treaptă cu localităţi cum sunt Turda, Paşcani sau Tulcea. După ce domnul premier Ponta a jurat că nu mai candidează dacă până în 2016 nu va fi gata autostrada Comarnic-Braşov, iar acum avem, nu-i aşa, doar o autostradă promisă solemn, dar nedemarată nici în 2015. Mai nou, Master Planul General de Transport pune întreg judeţul Braşov la colţ, lăsând la coada listei proiecte extrem de importante pentru dezvoltarea acestuia, dar nu şi pentru PSD!“, a precizat Donţu (foto). Acesta l-a întrebat pe ministrul Transporturilor cum a putut să redeseneze harta strategică a României din punctul de vedere al investiţiilor în dezvoltarea transportului multimodal, aerian sau rutier, astfel încât „anomaliile să ia locul firescului, iar cele mai importante judeţe ale ţării cu obiective de dezvoltare aflate în zone de impact major, atât pentru turism, cât şi pentru traficul de mărfuri şi pasageri, au fost uitate cu desăvârşire în detrimentul unor localităţi-vedete, inventate ad-hoc, în funcţie de culoarea reprezentanţilor autorităţilor locale?!“.
 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie