Curs BNR
1 EUR = 4.9774 RON
1 USD = 4.3833 RON
1 GBP = 5.8304 RON
1 XAU = 464.4611 RON
1 AED = 1.1933 RON
1 AUD = 2.7957 RON
1 BGN = 2.5449 RON
1 BRL = 0.7714 RON
1 CAD = 3.1559 RON
1 CHF = 5.2813 RON
1 CNY = 0.6015 RON
1 CZK = 0.1993 RON
1 DKK = 0.6668 RON
1 EGP = 0.0860 RON
1 HUF = 1.2223 RON
1 INR = 0.0513 RON
1 JPY = 3.0556 RON
1 KRW = 0.3047 RON
1 MDL = 0.2538 RON
1 MXN = 0.2227 RON
1 NOK = 0.4191 RON
1 NZD = 2.6097 RON
1 PLN = 1.1646 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0530 RON
1 SEK = 0.4526 RON
1 TRY = 0.1141 RON
1 UAH = 0.1048 RON
1 XDR = 5.9383 RON
1 ZAR = 0.2318 RON
Publicat la 24 martie 2016
Pe ruta Săcele – Cheia – Ploieşti, şoferii de camioane şi TIR-uri găsesc parapete lipsă şi denivelări pe mai multe porţiuni de drum.
DN 1A este o rută des utilizată de şoferii care doresc să evite traficul aglomerat de pe DN 1, iar cei care preferă traseul Braşov – Săcele – Cheia – Ploieşti sunt în special şoferii de TIR-uri şi camioane. Şoseaua oricum destul de îngustă pentru „giganţii” care o traversează zilnic a devenit însă nesigură pentru aceştia. Pe porţiuni foarte mari, parapetele lipsesc sau sunt distruse, iar în anumite locuri şoseaua a cedat sub greutatea camioanelor şi au apărut alunecări de teren. „În momentul când circuli şi vezi aşa, prăpastia, ţi-e şi frică să te uiţi, să treci. Circul de cel puţin 15 ani pe drumul acesta însă nimic nu s-a făcut în a îmbunătăţi starea lui, ca şi siguranţă mă refer”, spune un şofer pentru postul TV Digi 24.
Costurile înlocuirii parapetelor pe DN 1A ar ajunge la 1.195.000 de lei, iar reprezentanţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR) spun că în 2015 a fost demarată procedura de aprovizionare şi că Direcţia Regională de Drumuri Braşov va înlocui parapetele în funcţie de banii alocaţi.
„În ce priveşte parapetul de beton de tip New Jersey, la nivelul CNADNR SA s-a demarat procedura de încheiere a unui contract de achiziţionare, urmând ca parapetul deteriorat să fie înlocuit în momentul cel mai scurt de la aprovizionare”, precizează cei de la CNADNR. În afară de această problemă, sub greutatea maşinilor şi a traficului intens, pe anumite porţiuni, au apărut alunecări de teren şi denivelări care creează mari probleme şoferilor ce tranzitează zona.
Ultima asfaltare integrală pe DN 1A a fost făcută în anul 2006, iar de atunci, doar anul trecut, s-au făcut câteva lucrări de reparaţii parţiale şi plombări, mai precizează sursa citată.
nu este nici un comentariu
Convoaie de personal şi tehnică militară vor traversa judeţul Braşov la sfârşitul acestei luni. Nu intraţi în panică, este vorba despre un exerciţiu pe care îl va desfăşura[...]
2025-05-16 citeste mai multPrezenţa unui urs a fost semnalată joi, 15 mai, în cursul serii, în cartierul braşovean Noua. Autorităţile au emis un mesaj RO-Alert, prin care locuitorii din zonă sunt sfătuiţi să[...]
2025-05-16 citeste mai multUn accident de circulaţie a avut loc joi, 15 mai, în cursul dimineţii, în satul Baciu din municipiul Săcele. Un şofer a pierdut controlul volanului, a pătruns pe contrasens, a rupt un[...]
2025-05-16 citeste mai multJoi, 15 mai, în jurul orei 02:00, patrula Dacia/Victoriei a Poliţiei Locale Braşov a fost direcţionată de Dispeceratul Monitorizare Trafic către parcul din proximitatea unui supermarket de[...]
2025-05-16 citeste mai multMiercuri, 14 mai, în jurul orei 20:45, poliţiştii din cadrul Secţiei de Poliţie Rurală Voila au fost sesizaţi cu privire la faptul că, pe o stradă din comuna Ucea, judeţul Braşov, se[...]
2025-05-16 citeste mai mult
Adaugă un comentariu