Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 00:03

DN 1, tot mai nesigur. O porţiune de 11 km riscă să „o ia la vale” la Nistoreşti-Câmpina, trecere de pietoni „în beznă” la Predeal

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 10 februarie 2020

DN 1, tot mai nesigur. O porţiune de 11 km riscă să „o ia la vale” la Nistoreşti-Câmpina, trecere de pietoni „în beznă” la Predeal

Deputatul liberal braşovean Gabriel Andronache prezentat sâmbătă, într-o conferinţă de presă, demersurile pe care le-a făcut pentru remedierea numeroaselor probleme de pe sectorul din Valea Prahovei, al DN 1.
Mai exact, Andronache susţine că în zona Nistoreşti-Câmpina, pe un segment de 11 km, au apărut o serie de denivelări, iar în anul 2017 a întrebat care este motivul pentru care se întâmplă acest lucru.  „Mi s-a răspuns că ar exista infiltraţii de sare sub acest drum naţional, care poate duce chiar la prăbuşirea tramei drumului. Pe cale de consecinţă, am solicitat Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR, n.r.) să ia măsurile necesare pentru ca această situaţie să fie eliminată şi voi continua demersurile în acest sens. Îmbucurător este că pe acest sector de drum au apărut utilaje care fac injecţii de beton, astfel încât să fie consolidată această porţiune”, a declarat Andronache.
Totodată, el a afirmat că o altă problemă a DN 1 este legată de siguranţa rutieră şi a solicitat ca trecerile de pietoni să fie iluminate suplimentar. De altfel el a susţinut că o trecere de pietoni cu probleme este în Predeal, la ieşirea spre Azuga. Totuşi, în cazul trecerilor de pietoni, problema iluminatului este împărţită între autorităţile locale (care se ocupă de cele situate în intravilan) şi CNAIR (care se ocupă de cele din extravilan).  „Solicitarea de suplimentare a iluminatului public trebuie adresată administratorului drumului, respectiv CNAIR, iar acesta, în funcţie de zona în care e situată trecerea de pietoni, cere luarea măsurilor de siguranţă rutieră. Există treceri situate în extravilan cât şi treceri aflate în intravilanul localităţilor”, a explicat Andronache.
Pe de altă  parte, deputatul braşovean a amintit faptul că, în ultima perioadă, ministrul Transporturilor s-a implicat în găsirea unor soluţii alternative pentru traficul rutier de pe DN 1, o soluţie în acest sens fiind modernizarea mai multor drumuri, inclusiv a celui din Valea Doftanei, care acum este în administrarea Consiliului Judeţean Braşov.

+1 -1

Comentarii

Dan

2020-02-10 11:26:08


@Rammstein :)))

Costea Ion

2020-02-10 11:06:44


Andronache, hăis, județul Brașov se termină la Predeal. Chiar nu ai deloc habar de geografie?

rammstein

2020-02-10 07:45:14


normal se duce la vale in teleorman....si uite asa cei din sud se mai aleg cu 11 km de drum.... !!!!...oare mintea nu ti-o ia la vale ???...

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie