banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8440 - 17 iun 23:16

AUTO

Disney şi Formula 1 au anunţat o colaborare strategică începând din 2026

Autor: George ALDEA

Publicat la 22 mai 2025

Disney şi Formula 1 au anunţat o colaborare strategică începând din 2026

Compania Disney şi Formula 1 au anunţat o colaborare care va debuta în 2026, pentru a promova două meciuri care ‘împart o afinitate pentru creativitate, divertisment şi inovaţie”, informează EFE.
„Colaborarea noastră cu Disney promite să fie strălucită, prezentând lumea lui «Mickey Mouse & Friends» fanilor noştri şi invers. Se potriveşte perfect cu strategia noastră de extindere dincolo de lumea sportului, către o piaţă mai largă”, a declarat Emily Prazer, directorul comercial al Formulei 1.
„În schimb, vom prezenta Disney celor 820 de milioane de fani ai noştri din întreaga lume”, a adăugat Prazer.
Colaborarea, ale cărei detalii vor fi dezvăluite în lunile următoare, include lansarea de „experienţe, conţinuturi şi articole promoţionale” la nivel mondial.
Cifrele arată că tot mai mulţi tineri devin fani ai Formulei 1, peste patru milioane de copii cu vârste cuprinse între 8 şi 12 ani urmărind în mod regulat în Europa şi Statele Unite această competiţie.
În plus, 54% dintre urmăritorii Formulei 1 de pe TikTok şi 40% de pe Instagram au sub 25 de ani.
„În timp ce sărbătorim aproape un secol de ‘Mickey Mouse & Friends’, colaborarea noastră cu Formula 1 ofertă o oportunitate unică de a reuni două mari puteri ale divertismentului pentru a crea produse pe care fanii le vor îndrăgi”, a precizat Tasia Filippatos, preşedintele Disney Consumer Products.
 

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie