Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 16:27

Directorul CNAIR, Mariana Ioniţă, în vizită neanunţată pe şantierul DN 73. Ce a deranjat-o

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 15 iulie 2020

Directorul CNAIR, Mariana Ioniţă, în vizită neanunţată pe şantierul DN 73. Ce a deranjat-o

Directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Mariana Ioniţă, a fost marţi în inspecţie pe şantierul pentru modernizarea DN73, între Piteşti şi Braşov.
Potrivit conducerii companiei, în acest moment proiectul este finalizat în proporţie de aproximativ 50%. Lucrările la tronsonul Piteşti - Câmpulung sunt aproape gata şi se estimează recepţionarea acestora în perioada imediat următoare.
Un alt tronson foarte important la care lucrările sunt în desfăşurare este cel dintre Braşov şi Bran, iar conducerea CNAIR şi constructorul poartă acum discuţii pentru găsirea soluţiilor optime, astfel încât lucrările de modernizare ale acestui tronson să se finalizeze în acest an. Lucrările în judeţul Braşov au început în anul 2017.
Pe de altă parte, directorul CNAIR a declarat după ce a verificat şantierul că „am constatat deficienţe mari de management ale echipei de implementare a proiectului din CNAIR în derularea acestui contract semnat în anul 2011 (în 2011 a fost semnat contractual de finanţare, iar lucrările pe sectorul din judeţul Argeş au început în luna mai a anului 2014 – n.r.). Persoanele responsabile cu execuţia s-au schimbat în permanenţă fără să existe o abordare unitară a modului de urmărire a lucrărilor. Contractele derulate de companie trebuie urmărite îndeaproape, pe şantier nu din birouri cum s-a întâmplat până acum”.

Contract semnat în urmă cu 9 ani
De asemenea, reprezentanta CNAIR a afirmat că „fiind vorba despre un contract semnat acum mai bine de 9 ani, este evident că între timp s-au schimbat legislaţia, normele şi normativele de proiectare, tehnologiile de execuţie, toate acestea având implicaţii în creşterea costurilor pentru finalizarea lucrărilor. Acum purtăm discuţii pentru eliminarea blocajelor existente şi pentru a vedea în ce măsură acest contract mai poate continua în această formulă”.
La începutul acestui an, reprezentanţii Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov au anunţat că modernizarea DN 73, pe întreaga lungime de 103 km, va fi gata în a doua jumătate a anului viitor.
În acest moment, în judeţul Braşov, nu au început lucrările localităţile Bran şi Moieciu, unde se lucrează la reţelele de canalizare.

A preluat frâiele din februarie
Mariana Ioniţă este director general CNAIR din 25 februarie 2020, numită iniţial pentru un mandat de 4 luni cu posibilitate de prelungire. Ea i-a luat locul lui Sorin Scarlat, care a condus Compania din iulie 2019, care, la rândul lui, l-a înlocuit pe Narcis Neaga (PSD).
Mariana Ioniţă are experienţă în domeniul infrastructurii de transport, ocupând de-a lungul timpului diverse funcţii în cadrul ministerului, de la consilier de ministru şi până la director general.

+8 -2

Comentarii

'Lazar'

2020-07-15 12:23:55


'Doamna directoare CNAIR nu trebuie sa va agitati deoarece nu au trecut decat 2 cincinale mai lasati constructorul sa-si bata joc de brasoveni inca 2 cincinale. Pana cand vor mai suporta un asemenea constructor in judet. '

'alexandru'

2020-07-15 06:21:52


'Nu stiu daca cei de CNAIR se ocupa si cu intretinerea infrastructurii,dar as vrea sa se faca ceva cu podurile din tot judetul care sunt intr-o stare absolut deplorabila.Sunt ani de zile de cand nu s-au mai facut lucrari de reparatii,unele poduri devenind un pericol pentru participantii la trafic.Chiar trebuie sa se intample o nenorocire pentru a se face ceva in acest sens?'

'Alina'

2020-07-15 06:17:00


'Prostie mare pe acest tronson , ministerul de resort de o parte , constructorul de cealaltă parte....'

'costea'

2020-07-14 20:48:45


'DOAMNĂ NU VĂ SUPĂRAȚI DAR CU CE SPECIALIȘTI,CU CE FORȚĂ DE MUNCĂ ,UTILAJE...SĂ TERMINE LUCRAREA ...dacă vă umflă facturile și D-vs le plătiți de 30 de ani ??'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie