Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 10:26

Din această săptămână suntem întrebaţi cât de satisfăcuţi suntem de condiţiile din spitale

Autor: Adina CHIRVASĂ

Publicat la 12 decembrie 2016

Din această săptămână, pacienţii vor putea evalua experienţa în spitale prin noul mecanism de măsurare a satisfacţiei, prin SMS şi formular web. Potrivit unei postări pe facebook a reprezentanţilor Ministerului Sănătăţii, vor fi contactaţi anual aproximativ jumătate dintre pacienţii care se externează din spitale. Se estimează că se vor trimite 5.400.000 de SMS-uri în toate reţelele naţionale. Un eşantion relevant de pacienţi selectaţi aleatoriu la nivelul fiecărui spital din România va fi contactat automat printr-un SMS care va conţine un set de întrebări simple referitoare la: calitatea serviciilor medicale, curăţenia din spital, interacţiunea cu personalul medical, eventuale cazuri de corupţie. Răspunsul pacienţilor va fi anonimizat şi apoi înregistrat într-un sistem informatic dezvoltat gratuit pentru Ministerul Sănătăţii de către Serviciul pentru Telecomunicaţii Speciale. SMS-ul de răspuns va fi gratuit pentru pacienţi. Situaţia rezultată din centralizarea datelor şi analiza acestora va fi publicată trimestrial pe site-ul transparenta.ms.ro, administrat de Ministerului Sănătăţii şi dezvoltat de GovITHub. „În acest moment, măsurarea satisfacţiei pacienţilor se bazează pe formulare tipărite care sunt completate de pacienţi în timpul internării, iar apoi introduse într-un sistem centralizat de către angajaţii spitalului. Această metodologie distorsionează rezultatele şi nu oferă o situaţie reală a experienţei pacientului în spital”, se arată în postarea amintită.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie