Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.8284 RON
1 GBP = 5.8939 RON
1 XAU = 419.8038 RON
1 AED = 1.3146 RON
1 AUD = 2.9955 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.7980 RON
1 CAD = 3.3512 RON
1 CHF = 5.2980 RON
1 CNY = 0.6588 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0958 RON
1 HUF = 1.2045 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0999 RON
1 KRW = 0.3313 RON
1 MDL = 0.2573 RON
1 MXN = 0.2317 RON
1 NOK = 0.4242 RON
1 NZD = 2.7036 RON
1 PLN = 1.1673 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0471 RON
1 SEK = 0.4329 RON
1 TRY = 0.1358 RON
1 UAH = 0.1146 RON
1 XDR = 6.2693 RON
1 ZAR = 0.2579 RON
Publicat la 02 iulie 2014
După ce de la începutul anului s-au lansat public mai multe termene în vederea deschiderii şantierului la această şosea de mare viteză, acum autorităţile spun despre demararea lucrărilor, în cel mai bun caz, „anul acesta”, iar Compania de Drumuri se fereşte să lanseze vreo dată certă
california
2014-07-02 14:18:11
e ceva de genul povestii "prostia omeneasca"; lucrarea va costa bugetul nu 1,8 miliarde ci aproximativ 4-5 miliarde Euro, atat va trebui platit anteprenorului pe durata celor aprx. 30 ani, aici intrand dobanzile bancare la creditul luat de constructor; de ce trebuia musai parteneriat public - privat, cand autostrada se putea face cu banii din fondul de dezvoltare regionala, la un cost de 3 ori mai mic, lasand parteneriatele pt. lucrari de mai mica anvergura; stiu ca banii europeni sunt limitati, dar de ce nu se face intai tot ce se poate face pana la consumarea fondurilor europene alocate si apoi sa vorbim de alte solutii; adica ingrop comarnic - brasov, ca sa pastrez banii pt. bacau - brasov, bani care probabil in final se vor pierde; ponta vrea sa faca atatea autostrazi deodata, incat nu-i mai ramane timp sa faca nici macar una de samanta ! datorita proatei gandiri, guvernul (vezi ex-ministrul sova), insista cu autostrada sibiu - brasov in detrimentul autostrazii sibiu - pitesti, intentia fiind de a directiona tot traficul pe brasov - comarnic, pt. ca prin plata taxei de autostrada, sa diminueze din costurile exorbitante pt. constructia acesteia din urma; au fost si sunt atatea povesti cu sibiu - pitesti, dar daca exista o gandire logica si nu grija satisfacerii orgoliilor unor baroni locali (vezi dragnea sau oprisan), se putea cel putin incepe cu portiuni din aceasta autostrada ( de exp. sibiu - boita de aprox. 18 km), traseu care nu e mai dificil decat cel dintre sibiu si sebes; stim ca toate zonele tarii au nevoie de autostrazi, dar trebuie sa existe totusi niste prioritati, functie de rolul si importanta autostrazilor respective si de banii de care dispunem; in final un alt exemplu de gandire ciudata: daca se face autostrada pitesti - craiova, dealtfel necesara, in continuarea lui bucuresti - pitesti, ce rost mai are o alta autostrada paralela bucuresti - craiova (prin alexandria)? are guvernul prea multi bani si nu stie ce sa mai faca cu ei?
La monument sunt prevăzute lucrări în valoare de 41,776 milioane de lei
2025-01-17 citeste mai multCazarma găzduieşte Şcoala de Aplicaţie a Forţelor pentru Operaţii Speciale
2025-01-17 citeste mai multSubiectul a fost discutat în şedinţa de joi a Consiliului director al fundaţiei
2025-01-17 citeste mai multPrimăria Râşnov nu a reuşit să găsească o firmă care să se ocupe de iluminatul public pentru o perioadă de trei ani, după ce a fost pusă în situaţia de a anula licitaţia lansată[...]
2025-01-17 citeste mai multDiscuţiile s-au purtat la şedinţa Consiliului de Garnizoană
2025-01-17 citeste mai mult
comsa nicolae
2014-07-27 10:35:39
Lipsa totala de seriozitate din partea guvernantilor oricare ar fi ei, fara fermitate si un plan serios si bine stabilit tehnic si financiar nu vom avea in curand o autostrada care sa lege doua capete!!!!!Daca Comarnic- Brasov nu este o prioritate atunci care este??? , sa mearga ,,miticii' pe litoral s-au facut autostrada si trenuri de viteza,restul nu conteaza???!