Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 19:31

De la finele lui 2013, vom circula pe patru benzi, pe Pasajul Fartec

Autor: Ionuþ DINCÃ, Buna Ziua Brasov

Publicat la 03 octombrie 2012

Constructorul a realizat 18% din lucrări în cele două luni și jumătate de când s-a deschis șantierul și estimează că va finaliza investiția cu câteva luni bune înainte de termen Lucrările de dublare a Pasajului Fartec au fost realizate în proporție de 18%, în cele două luni și jumătate de când muncitorii s-au apucat de treabă

De la finele lui 2013, vom circula pe patru benzi, pe  Pasajul Fartec Constructorul a realizat 18% din lucrări în cele două luni și jumătate de când s-a deschis șantierul și estimează că va finaliza investiția cu câteva luni bune înainte de termen Lucrările de dublare a Pasajului Fartec au fost realizate în proporție de 18%, în cele două luni și jumătate de când muncitorii s-au apucat de treabă. Până acum, a fost realizată partea din subsol, respectiv fundațiile pentru piloni, dar și montarea armăturii din fier beton pentru turnarea acestora. Totodată, rampa de pământ în partea dinspre Stupini a șoselei a fost deja realizată, iar muncitorii au reușit să devieze și traseul magistralei de apă care trecea pe sub pod. Acest proiect este finanțat prin POR 2007-2013, Axa prioritară 1 – Sprijinirea dezvoltării durabile a orașelor – Poli urbani de creștere, valoarea totală fiind de 13,4 milioane de lei + TVA, din care contribuția municipalității a fost de 2%. „Constructorul ne-a asigurat că până la finele lui 2013 se va putea circula pe noul pasaj, chiar dacă termenul de derulare a investiției este de 18 luni, respectiv undeva la începutul lui 2014. Este un proiect foarte important pentru Brașov, care rezolvă o problemă majoră de infrastructură, respectiv fluidizarea traficului spre Târgu Mureș. Prin dublarea Pasajului Fartec vom finaliza, în mare măsură, proiectul de optimizare a accesului rutier înspre și dinspre Sighișoara-Târgu Mureș, iar corelat cu pasajul Independenței și drumul de legătură prin fosta platformă industrială Tractorul vom crea o alternativă rutieră pentru legătura zonei Bartolomeu-Stupini cu cartierele Tractorul, Triaj și Craiter”, a precizat primarul George Scripcaru. Practic, se construiește un nou pod lângă cel existent, în partea dinspre cartierul Bartolomeu, cu o lungime de 682 de metri, astfel încât să se poată circula pe câte două benzi pe sens. De asemenea, vor fi realizate bretele de legătură pentru racordarea Bulevardului Griviței, a Străzii Stadionului și a Străzii Grigore Ureche. Obiectivul va fi echipat cu un sistem modern de iluminat public. Urmează consolidarea vechiului pod Odată cu finalizarea podului nou, muncitorii se vor apuca de consolidarea celui vechi, astfel că traficul nu va mai fi deviat prin cartierul Tractorul sau prin comunele Bod și Sânpetru, așa cum s-a întâmplat acum mai bine de 12 ani, când s-a făcut o reabilitare a vechiului pod.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie