Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 06 mai 2021
Premierul Florin Cîţu a precizat miercuri că cel mai bun stimulent pentru accelerarea campaniei de vaccinare în România este revenirea la o viaţă normală. În ceea ce priveşte măsurile concrete, premierul a amintit de posibilitatea organizării de centre de vaccinare în cadrul companiilor şi o propunere înaintată recent: masca să nu mai fie obligatorie la serviciu în spaţiile închise unde toţi angajaţii au fost vaccinaţi.
„Cel mai bun stimulent, revenirea la normalitate, la o viaţă fără mască , în care putem să circulăm liber oricând, oriunde. Acesta este cel mai bun stimulent. Noi am oferit companiilor în România centre de vaccinare în companii. Deci se poate face acest lucru. În acelaşi timp va fi încă o propunere pe masa comitetului interministerial pe care am făcut-o, ca în birouri, în companii, dacă toate persoanele sunt vaccinate să nu se mai poarte mască, de exemplu. Există aceste motivaţii şi în România. Vom vedea în legătură cu motivaţii financiare dacă e nevoie mai târziu, dar eu cred că suntem responsabili şi vrem să venim la normalitate cât mai repede”, a declarat Florin Cîţu.
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
'Barbu Gh.'
2021-05-06 05:44:02
'Nu mai bine ne-ar explica ce se întâmplă cu proiectele respinse pe bandă rulantă la PNRR-uri? Că riscăm să pierdem toți banii! Adică ălea 30 din cele 80. Că au ,,intrat la apă\" cele 80 de miliarde.\nASTA VREM NOI SĂ NE SPUNĂ UN P.M., NU SĂ NE INJECTĂM. CU INJECȚIILE E MAREȘALUL GHEORGHIȚĂ, NU!?'