Curs BNR

1 EUR = 4.9726 RON

1 USD = 4.5313 RON

1 GBP = 5.7463 RON

1 XAU = 296.8710 RON

1 AED = 1.2339 RON

1 AUD = 3.0003 RON

1 BGN = 2.5424 RON

1 BRL = 0.9302 RON

1 CAD = 3.3338 RON

1 CHF = 5.1634 RON

1 CNY = 0.6357 RON

1 CZK = 0.2047 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.1466 RON

1 HUF = 1.3150 RON

1 INR = 0.0544 RON

1 JPY = 3.0662 RON

1 KRW = 0.3506 RON

1 MDL = 0.2543 RON

1 MXN = 0.2641 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7852 RON

1 PLN = 1.1455 RON

1 RSD = 0.0424 RON

1 RUB = 0.0510 RON

1 SEK = 0.4374 RON

1 TRY = 0.1566 RON

1 UAH = 0.1245 RON

1 XDR = 6.0543 RON

1 ZAR = 0.2445 RON

Editia 8075 - 29 noi 23:38

De ce şoferii stau în trafic, iar primăria stă pe loc

Autor:

Publicat la 01 noiembrie 2023

Acuze şi scuze: Consilierii şi primarul Braşovului se ceartă pe tema fluidizării traficului, braşovenii rămân în continuare blocaţi la orele de vârf

De ce şoferii stau în trafic, iar primăria stă pe loc

S-au aprins spiritele pe tema problemelor din trafic din oraş, în cadrul şedinţei de marţi, 31 octombrie, a Consiliului Local Braşov. Astfel, consilierul Ciprian Chiricheş l-a interpelat pe primarul Allen Coliban pe tema fluidizării traficului, acuzându-l că doar a blocat proiectele vechii administraţii la acest capitol şi acum se ascunde în spatele unor documente.

„Sunt cel puţin două proiecte blocate din ambiţie personală”
„Sunt cel puţin două proiecte blocate din ambiţie personală. Vorbim de pasajul hobanat dintre Tractorul şi Gară, dar şi drumul dinspre strada Cărămidăriei spre Poiana Braşov, care era interconectat cu proiectul construirii unui pasaj spre Avantgarden şi dublarea străzii Institutului. Nu aveţi venit să puneţi nimic în locul acestor proiecte. În schimb, avem un drum dărâmat spre perla staţiunilor montane. S-a luat din mal pentru a se crea o bandă provizorie şi proiectul de reabilitare stă şi zace. Vă asigur că dacă ar fi fost vechea administraţie, acel drum ar fi fost într-un termen f scurt. Acel drum este o etichetă pentru Braşov. Trebuie să fim un pic aplicaţi. În mandatele trecute s-au făcut lucrări în nişte etape: întâi s-au făcut benzi pentru la dreapta în intersecţii, apoi giratorii. Acum ar trebuie făcute pasaje de traversare a intersecţiilor, dar dumneavoastră vă ascundeţi în spatele unor documente şi în oraş nu se întâmplă nimic. Braşoveanul tot pe dumneavoastră vă înjură dimineaţa când stă blocat în trafic. Dimineaţa la 7.30 – 8.00 este totul blocat în Tractorul spre Centru şi de aceea era necesar pasajul hobanat. Acum sunt proiecte în implementare doar datorită vechii administraţii. Nu aţi adus nici un plus valoarea, ci doar sutdii de fezabilitate, care au adus doar costuri”, a spus Chiricheş.  

„Mutam aglomeraţia dintr-o zonă, în alta, soluţia scumpă a vechii administraţii”
De cealaltă parte, primarul Coliban a ţinut să sublinieze că există un plan de mobilitate urbană, iar proiectele de infrastructură sunt gândite în baza acestuia. De exemplu, a adăugat acesta, există o licitaţie pentru demararea lucrărilor de amenajare a benzilor dedicate transportului public şi este în derulare studiul de fezabilitate pentru amenajarea unui pasaj care să lege zona Tractorul de Calea Feldioarei (Dedeman).
„Proiectul podului hobanat nu avea sursă de finanţare şi nu făcea decât să mute valorile de trafic din zona Coresi în mijlocul B-dul Gării, între două giratorii unde sunt deja valori de trafic crescute. Dacă făceam acest pasaj, mutam un blocaj într-o zonă supraaglomerată. Sunt lucruri dezbătute şi analizate în mai multe rânduri. Proiectul avea şi mai multe probleme din punct de vede al studiului de fezabilitate în contextul actual, de exemplu nu avea benzi pentru transportul public. Mai mult genera probleme decât să rezolve. În ceea ce priveşte priveşte drumul din strada Cărămidăriei, Agenţia pentru Protecţia Mediului a spus că este un proiect care dăunează mediului şi zonei”, a susţinut primarul.
Acesta a mai adăugat faptul că, în ultimii 8 ani, proiectele fostei administraţii fuseseră concentrate în jurul maşinii, în detrimentul pietonilor şi de aceea sunt necesare politici publice care să încurajeze utilizarea transportului public şi a celui alternativ ca în marile oraşe europene.
În ceea ce priveşte problema traficului din Braşov, consilierul Marius Potea a ţinut să-i transmită primarului că speră ca problema fluidizării circulaţiei în oraş să nu fie rezolvată precum cea a poluării, respectiv doar din pix. (BizBraşov.ro)

+1 -7

Comentarii

'liviu paulus'

2023-11-01 15:00:18


'Dragii mei ati dezvoltat orasul peste capacitati de trafic;retele de gaz; mai ales de apa;etc.....'

'Bigbrader'

2023-11-01 11:53:12


'Obligatoriu! Brașovul trebuie semaforizat inteligent! Blocajul e ca toate autoturismele din toate directiile ajung in centru fara oprire! Reinfiintate trecerile de pietoni desființate de primarul zeciuiala, pentru \"fluidizare trafic\". Orasul e pentru cetateni si nu pentru autoturisme!'

'Willy'

2023-11-01 11:24:50


'Colibane, daca ne iubesti, lasa-ne!'

'nu contează '

2023-11-01 10:49:39


'Mii de apartamente construite, cu infrastructura stradală dezastruoasă...cine a dat autorizațiile de construcție?'

'fritz walter'

2023-11-01 08:50:13


'Planul de a face pasajul hobanat dintre Tractorul și gară este o prostie. Are dreptate primarul. \nCa aglomerația ar fi fost eliminata de vechea administrație este o aiureala menita sa îl facă dezirabil pe Scripcaru.\nMizerabil! \nAccesul mașinilor în zonele centrale ar trebui îngreunat, astfel ca transportul în comun (foarte civilizat în Brașov)sa fie cât mai mult folosit.\n'

'AMR'

2023-11-01 08:32:10


'4 ani pierduti... pacat... Brasovul merita oameni mai implicati...'

'Sorin'

2023-11-01 05:59:45


'Coliban cu acest slogan a câștigat ,,votacii,,……,,Scripcaru e de vina,,….'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie