Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 17:16

RALIU

Dan Gîrtofan, responsabil cu spectacolul la ATA Racing Show 2015

Autor: Bogdan POPESCU

Publicat la 10 noiembrie 2015

Dan Gîrtofan, responsabil cu spectacolul la ATA Racing Show 2015

Unul din cei mai constanţi piloţi din Campionatul Naţional de Raliuri din ultimii ani, Dan Gîrtofan, a fost responsabil cu spectacolul la ATA Racing Show, evenimentul care a încheiat triumfal sezonul 2015. Giri, alături de copilotul său, Tudor Mârza şi de noua maşină, Škoda Fabia R5, a încercat şi a reuşit să le ofere celor prezenţi pe Autodromul „Titi Aur”, unul din cele mai frumoase din Europa,  momente de show adevărat, chiar dacă au fost în detrimentul rezultatului final. De altfel, Giri a ţinut foarte mult să le arate tuturor ce poate cel mai nou produs a diviziei motorsport de la Škoda, cu care va ataca cea mai înaltă treaptă a podiumului în 2016. În ciuda ceţii, care a persitat toată, ziua, lumea prezentă a gustat din plin spectacolul oferit, mai ales de băieţi de la clasa „mare” (maşinile cu tracţiune integrală), unde Dan Gîrtofan a fost tot timpul „la bătaie” cum se spune, cu Simone şi Marco Tempestini, dar şi cu Gergo Szabo şi Edwin Keleti. Dacă în finala mare au ajuns Simone, proaspătul campion naţional, care a şi câştigat întrecerea, şi Gergo, vicecampionul din 2015, lupta pentru finala mică a fost una foarte strânsă de-a lungul celor 4 manşe de calificări. Marco Tempestini şi-a asigurat primul locul, pentru ca Dan Gîrtofan şi Edwin Keleti să îşi dispute o manşă de baraj, dat fiind că aveau acelaşi timp. Câştigător a ieşit Keleti, şi asta datorită faptului că anvelopele lui Giri au fost foarte uzate. „La manşa de baraj am avut anvelopele foarte tocite, de aceea maşina nu s-a comportat cum ar fi trebuit. Aş fi dorit să le schimb, dar aveam doar un set de configuraţie medie, care, pe frigul acela de afară, nu ştiu dacă s-ar fi comportat la un nivel înalt. Mai ales în prima parte a traseului, pe porţiunea de asflat, aş fi alunecat mai mult. Dacă stau să mă uit în clasamentul pe 2015 ăsta este locul nostru, însă sperăm ca sezonul viitor să fie altceva”, a declarat Dan Gîrtofan.
Chiar dacă a terminat pe locul 5 cursa de la Crevedia, Giri nu a plecat de la ATA Racing Show fără un premiu care să-i răsplătească efortul depus în a face spectacol cu a sa Fabia R5. Astfel, el a primit Trofeul Super – Fly, pentru cea mai lungă săritură, care a măsurat numai puţin de 25,5 metri. „A fost un eveniment foarte frumos şi mă bucur că am luat parte la el. Păcat că vremea nu a ţinut cu noi. A fost destul de rece şi ceaţă şi poate din cauza asta nu a venit foarte multă lume. Traseul este unul foarte frumos aici la Academia lui Titi Aur. Poate dacă ar fi avut o versiune mai mare de macadam, ar fi fost un pic mai interesant, dar a fost bine şi aşa, pentru că spectacolul nu a lipsit, iar lumea a plecat fericită acasă şi mulţumită de cea a văzut. Sperăm ca un astfel de show să devină o tradiţie”, a mai adăugat Giri.

Multiplul campion național de raliuri Titi Aur (foto stânga) alături de Giri Gîrtofan (foto dreapta) care a fost răsplătit cu Trofeul Super-Fly pentru cea mai lungă săritură

Pentru driverul braşovean, ATA Racing Show a fost primul eveniment din motorsport în care a luat startul alături de fiul său, Andrei Gîrtofan, cel care a concurat la Cupa Dacia. Chiar dacă este nou în lumea sporturilor auto, Andrei a demonstrat că aşchia nu sare departe de trunchi şi că moşteneşte talentul tatălui său, înregistrând timpi foarte buni. De altfel, chiar dacă nu a prins niciuna dintre finale (mică sau mare), Andrei Gîrtofan a avut o evoluţie foarte bună, depăşind în clasament piloţi cu multă experienţă. Pentru Andrei a fost o ultimă verificare, el urmând să-şi facă debutul, în 2016, în Campionatul Naţional de Raliuri.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie