Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 19:35

Curtea confirmă: avem prețuri mari la gigacalorie pentru că

Autor:

Publicat la 07 iunie 2012

PDL A TRANSFORMAT CET ÎNTR-O VACĂ DE MULS În ceea ce privește modul în care Consiliul Local Brașov și implicit primarul Scripcaru au manageriat CET Brașov, răspunsul în oferă raportul invocat la punctual ,,e) Calitatea gestiunii economico-financiare” privind ,,modul de administrarea a fondurilor publice și a patrimoniului public de către entitățile verificate, constatările semnificative reținute fiind: ,,În cadrul acestui obiectiv s-a urmărit modul de administrarea a fondurilor publice și a patrimoniului public de către entitățile verificate, constatările semnificative reținute fiind: Modificarea fără bază legală a structurii capitalului social, respectiv transformarea din capital cu aport în natură în capital cu aport în numerar (SC CET SA Brașov)

PDL A TRANSFORMAT CET ÎNTR-O VACĂ DE MULS În ceea ce privește modul în care Consiliul Local Brașov și implicit primarul Scripcaru au manageriat CET Brașov, răspunsul în oferă raportul invocat la punctual ,,e) Calitatea gestiunii economico-financiare” privind ,,modul de administrarea a fondurilor publice și a patrimoniului public de către entitățile verificate, constatările semnificative reținute fiind: ,,În cadrul acestui obiectiv s-a urmărit modul de administrarea a fondurilor publice și a patrimoniului public de către entitățile verificate, constatările semnificative reținute fiind: Modificarea fără bază legală a structurii capitalului social, respectiv transformarea din capital cu aport în natură în capital cu aport în numerar (SC CET SA Brașov). n Nerespectarea clauzelor contractuale referitoare la calcularea, actualizarea și încasarea veniturilor din chirii, furnizarea energiei termice, a energiei electrice precum și privind înregistrarea, facturarea și încasarea majorărilor/dobânzilor/penalităților de întârziere datorate societății de locatari/consumatori, pentru neplata în termen a acestor venituri (SC CET SA Brașov). n Efectuarea de plăți duble către unele societăți comerciale ca urmare a nerecuperării biletelor la ordin emise (SC CET SA Brașov). n Prin măsurile luate conducerea SC CET Brașov SA nu a asigurat o bună gestiune financiară în administrarea patrimoniului deținut, conform prevederilor art. 5 alin. 1 din OG nr. 119/1999 privind controlul intern și controlul financiar preventiv, republicată, cu modificările și completările ulterioare, astfel: n existența unor stocuri de materiale și piese de schimb fără mișcare în valoare de 1.619.736 lei, pentru care au fost constituite provizioane. Stocurile provin în principal din achiziții anterioare anului 2000 și reprezintă materiale și piese de schimb care nu au fost puse în operă urmare a nefinalizării unor capacități de producție, având în vedere debranșările masive de la sistemul centralizat 19 de furnizare a energiei termice și a închiderii marilor consumatori industriali de abur (SC Tractorul SA, SC Rulmentul SA, SC Hidromecanica SA) și în consecință diminuarea semnificativă a producției”. Ce concluzie trage instituția amintită. ,,În urma desfășurării acțiunilor de audit/control, s-a constatat faptul că, în cadrul entităților nominalizate mai sus, prin natura abaterilor descrise, nu se asigură gestionarea patrimoniului public și privat al acestora, în condiții de eficiență, eficacitate și economicitate, situație ce se produce pe fondul următoarelor principale cauze: n abordarea cu superficialitate, de către managementul entităților, a organizării activității de inventariere și reevaluare a patrimoniului, a importanței rezultatelor acestor activități precum și a preluării acestora, în evidența contabilă; n lipsa de prudență, manifestată de către managementul entității, în procesul de angajare, lichidare, ordonanțare și plată a cheltuielilor bugetare”.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie