Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 10:01

Cursa de Braşov: Suprapunerile dintre RATBV şi operatorii privaţi, analizate de Consiliului Judeţean

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 17 decembrie 2020

Administraţia judeţeană pregăteşte un plan de mobilitate

Cursa de Braşov: Suprapunerile dintre RATBV şi operatorii privaţi, analizate de Consiliului Judeţean

Preşedintele Consiliului Judeţean, Adrian  Veştea, a participat miercuri, împreună cu vicepreşedintele Şerban Todorică la şedinţa grupului de lucru desemnat din cadrul administraţiei judeţene pentru elaborarea Planului de Mobilitate la nivelul judeţului Braşov.
La discuţii au fost prezenţi Dragoş David, preşedintele Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public Braşov, consilierii judeţeni USR PLUS Marius Stoianovici şi Silviu Ivan-Nunvailer, alături de consultanţii care elaborează documentaţiile necesare demarării achiziţiei serviciilor de transport judeţean de persoane, ce urmează a fi furnizate începând cu 1 ianuarie 2022.
Una dintre concluziile discuţiei a fost că este nevoie de armonizarea transportului judeţean de persoane, realizat de firme private, cu cel metropolitan, al cărui prestator este operatorul regional RATBV. În acest participanţii au stabilit că va fi nevoie de identificarea suprapunerilor de trasee şi stabilirii staţiilor în care autobuzele curselor judeţene pot opri atunci când tranzitează localităţile din Zona Metropolitană Braşov. Totodată, grupul de lucru a stabilit că trebuie eliminate suprapunerile de orare între cursele metropolitane şi cele judeţene, dar şi că este nevoie şi de măsuri ferme, astfel încât operatorii privaţi din transportul judeţean să-şi respecte programul aprobat de autoritatea judeţeană.

Două grupe de trasee, prezentate Legislativului braşovean
În timpul întâlnirii de ieri, specialiştii firmei de consultanţă au explicat că în elaborarea studiului de trafic au ţinut cont de toate aspectele relevante – necesităţi ale unităţilor administrativ-teritoriale, număr de navetişti, ponderea liceenilor care studiază în alte localităţi, obiective şi atracţii turistice. Ei au prezentat o propunere de lucru cuprinzând nouă grupe de trasee asupra cărora CJ Braşov trebuie să-şi prezinte punctul de vedere.
„Ne preocupă asigurarea unui transport judeţean de persoane modern şi eficient, realizat în condiţii civilizate şi la tarife oneste, cu respectarea tuturor normativelor în domeniu. În egală măsură, ne interesează să avem operatori pe toate traseele din judeţ pe care trebuie să le acoperim, astfel încât cetăţenii să aibă acces neîngrădit la acest serviciu public. Discutăm împreună cu consultanţii despre elaborarea studiului de trafic şi a studiului de oportunitate, astfel încât să pregătim lansarea licitaţiei pentru atribuirea traseelor de transport judeţean de persoane. Ne dorim să avem întreaga documentaţie pregătită până la începutul lunii iunie 2021, în aşa fel încât să putem finaliza licitaţia şi să avem contractele semnate la 31 decembrie 2021”, a anunţat preşedintele Consiliului Judeţean Braşov,  Adrian  Veştea.



 

+4 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie