Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 21:56

Cum e cu Aeroportul? Nu e ca la fotbal

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 15 aprilie 2021

Cum e cu Aeroportul? Nu e ca la fotbal

Înainte de a-şi da cu părerea despre curenţii de aer, despre proiectul întregului aeroport de la Braşov, despre diverse campanii şi de a-i acuza pe alţii, fără minime dovezi, de neprofesionalism, rea-credinţă şi interese străine de finalizarea acestui proiect, directorul general al SC Construcţii SA Sibiu ar face bine să se privească atent în oglindă. Aceasta este concluzia conferinţei de presă de ieri, organizate de Consiliul Judeţean Braşov, în urma acuzaţiilor făcute în presa din Sibiu de către directorul Construcţii SA Sibiu, Adrian Homan. Câştigător al unui contract de 33,9 milioane de lei pentru 9 obiecte la Aeroportul Braşov, contract reziliat după 2 ani la un grad de execuţie de 11,39%, acesta s-a lansat într-o serie de afirmaţii potrivit cărora, pe scurt: nu veţi avea aeroport nici în 2025, totul e campanie, Braşovul nu are specialiştii care să-mi recepţioneze complexele lucrări, plus alte verdicte legate de navigaţie aeriană - potrivit cărora aeroportul e prost amplasat şi nu va fi funcţional din cauza curenţilor de aer.
Toate acestea au fost catalogate drept „un derapaj necontrolat, soldat cu o ieşire în decor impardonabilă, de natură a-i leza pe toţi cei care într-adevăr lucrează la acest proiect”, de oficialii CJ, care au prezentat ieri „realitatea, pe care o putem oricând proba cu documente”. Au răspuns şi la întrebarea pe care au ridicat-o ieri mulţi braşoveni: de ce a fost acceptată această firmă, deşi se ştia că are un „CV” cu multe şantiere abandonate. Pentru că, legal, firma avea dreptul, potrivit legislaţiei, să participe la licitaţie, iar dosarul de lucrări pe care şi l-au asumat la licitaţia din 2019 a îndeplinit toate criteriile cerute.
 „Zona de navigaţie aeriană este una de nişă şi super-nişă, care presupune o calificare foarte înaltă. A fost foarte multă dezinformare referitor la acest subiect. Poate ar fi mai bine ca oamenii să se informeze înainte de a-şi da cu părerea, să fie toată lumea conştientă că ne facem treaba bine. Poate că există percepţia: toată lumea crede că este ca în fotbal, dar nu este aşa. În domeniul aviaţiei există verificări şi răsverificări şi numai oamenii care au competenţe fac lucruri şi iau decizii”, au arătat ieri oficialii Consiliului Judeţean Braşov.

 

Citește și:

De ce vrea Braşovul turn virtual la Aeroport? Decizia aparţine însă ROMATSA, iar Consiliul Judeţean Braşov o aşteaptă săptămâna


Efecte în lanţ, după ce Construcţii SA Sibiu a abandonat şantierul de la Aeroportul Braşov

 

+0 -0

Comentarii

'Paul'

2021-04-15 21:55:26


'Bine bine, este evidenta reaua-vointa a insului din Sibiu, dar pana la urma, cand e gata? Ca vad ca nimeni din CJ Brasov nu isi asuma un termen clar, fix, o data in calendar.. De ce? Abia s-au terminat alegerile, pot spune 2022, 2023.. hai 2024.. dar nimic, liniste la capitolul asta.. aici e marea intrebare!'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie