Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 04:10

Continental şi-a inaugurat investiţia de 44 de milioane de euro de la Ghimbav

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 02 octombrie 2013

La capacitate maximă, fabrica va produce şapte milioane de pompe de alimentare pe an, urmând să aibă peste 1.000 de angajaţi

Continental şi-a inaugurat investiţia de 44 de milioane de euro de la Ghimbav
Compania germană Continental a inaugurat, ieri, o investiţie de 44 de milioane de euro la Ghimbav, în judeţul Braşov. Fabrica de la Braşov devine astfel principala unitate de producţie a diviziei Fuel Supply a concernului german, urmând să colaboreze îndeaproape cu unităţile de la Dortmund şi de la Breba. „Dortmund este centrul nostru de competenţă la nivel mondial pentru dezvoltarea de noi tehnologii şi procese de producţie de unităţi de alimentare cu combustibil, în timp ce Breba este centrul nostru de competenţă pentru pompe de combustibil”, a declarat Markus Distelhoff, directorul unităţii Fuel Supply din cadrul diviziei Continental Powertrain. 
Fabrica de la Ghimbav va fi astfel prima „unitate integrată” a unităţii Fuel Supply în Europa, aici urmând să se producă pompe electrice de alimentare cu combustibil, turnarea lor în forme şi asamblarea de unităţi complete de alimentare cu combustibil.
 
500 de salariaţi până la sfârşitul anului
Până la finele anului, fabrica de la Braşov va ajunge la un efectiv de 500 de salariaţi, au declarat reprezentanţii companiei, care au mai precizat că în momentul atingerii capacităţii maxime, fabrica va produce şapte milioane de unităţi anual şi va avea peste o mie de angajaţi. 
Concernul este prezent la Braşov încă din 2010, când a închiriat o hală de producţie de la acţionarul majoritar - Schaeffler. De altfel, până la finele anului, Continental va produce în ambele unităţi, urmând ca treptat să se facă transferul utilajelor de la Cristian, din vechea locaţie, la Ghimbav. 
 
16 modele pe o linie de producţie
„Producătorii de automobile au înmulţit numărul de modele construite în ultimii 20 de ani, astfel încât trebuie să ne asigurăm că procesele noastre de producţie sunt flexibile. În trecut, pe o linie de producţie se puteau face trei modele, dar acum, pe aceeaşi linie, în Braşov, suntem capabili să producem 16 variante”, a explicat Distelhoff.
În acest moment la Ghimbav se produc patru tipuri de pompe de combustibil (diesel, benzină, cu perii şi fără perii), care din punctul de vedere al carcaselor din plastic şi diverselor componente conexe reprezintă o varietate de câteva zeci de modele, iar în timp se va ajunge la sute de modele.
 
80% „roboţi”
Fabrica de la Braşov este prima din Europa a concernului în care se va pune în aplicare Nivelul 2 Jidoka, adică o masă pentru analiza rebuturilor.
În uzina Fuel Suply de la Ghimbav, 80% dintre utilaje funcţionează în mod automat, iar aşa se explică nivelul mare de pompe produse cu un număr relativ redus de angajaţi.
 
Reduc emisiile de dioxid de carbon
Fiecare automobil care este alimentat de un motor cu ardere internă are o unitate de alimentare cu combustibil. În contrast cu pompa injectoare pe motor, pompa de alimentare cu combustibil se află în rezervor, unde motorul este aprovizionat constant cu carburant, în orice condiţii de conducere, inclusiv atunci când rezervorul este aproape gol şi în curbe sau în denivelări (în urcare sau coborâre). Soluţii inovatoare, cum ar fi pompele bazate pe cerere de combustibil fără perii (de asemenea fabricate în Braşov) aduc o contribuţie majoră, ridicând eficienţa energetică şi, prin urmare, reducând emisiile de CO2 ale unei maşini.
Unităţile comune de aprovizionare cu combustibil sunt de obicei calibrate pentru consum maxim, care are loc de fapt doar în 5% din timp. Prin urmare ele pompează prea mult combustibil pentru motor şi apoi pompează excesul înapoi în rezervor, ceea ce duce la o remaniere constantă a conţinutului rezervorului. O pompă de cerere are un dispozitiv de control electronic care calibrează cantitatea exactă de combustibil de care are nevoie motorul. Motoarele electrice fără perii utilizate în pompe au o durată de viaţă deosebit de lungă, susţin reprezentanţii concernului.
 
Se negociază şi cu Ford şi Dacia Renault
Clienţii fabricii de la Braşov sunt nume importante pe piaţa auto, cum ar fi BMW, Mercedes-Benz, Grupul Volkswagen, PSA Peugeot Citroen, Renault si Ford. Automobilele produse în România de Ford şi Dacia nu sunt echipate cu pompe de combustibil produse de Continental, însă există negocieri şi sunt speranţe ca în viitor şi aceste fabrici să devină clienţi ai noii uzine braşovene, a declarat Jose Avila, membru in bordul de conducere al Continental AG.
 
 
 
NU S-AU TĂIAT PANGLICI, S-A APĂSAT PE BUTON.  Celebra tăiere a panglicii a fost înlocuită cu un „generator de energie”, acţionat de oficialii Continental şi primarul din Ghimbav, Dorel Toma, moment care a marcat începerea producţiei în noua fabrică germană.
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie