Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 00:19

Construcții Aeronautice Ghimbav are comenzi pentru primul semestru din 2010

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 17 februarie 2010

Conducerea companiei așteaptă ca Aeroclubul României să mai comande reparații pentru acest an, astfel încât să nu fie nevoită să disponibilizeze personal în acest an Deși toată lumea se aștepta ca planul de restructurare al companiei Construcții Aeronautice Ghimbav să continue și în acest an cu disponibilizarea de personal, directorul acestei companii, Traian Tomescu, a luat decizia de a nu recurge la trimiterea în șomaj a unei părți din cei 50 de angajați deoarece „noi avem contracte până în luna mai cu Aeroclubul României”

Conducerea companiei așteaptă ca Aeroclubul României să mai comande reparații pentru acest an, astfel încât să nu fie nevoită să disponibilizeze personal în acest an Deși toată lumea se aștepta ca planul de restructurare al companiei Construcții Aeronautice Ghimbav să continue și în acest an cu disponibilizarea de personal, directorul acestei companii, Traian Tomescu, a luat decizia de a nu recurge la trimiterea în șomaj a unei părți din cei 50 de angajați deoarece „noi avem contracte până în luna mai cu Aeroclubul României”. „După aceea va trebui să vedem ce vom face, dacă cei de la Aeroclub vor continua comenzile, pentru că ei reparații mai au de făcut, dar ar trebui să aibă și bani cu care să plătească aceste reparații. În plus, așteptăm să încheiem în aceste zile un contract de reparații capitale, iar partenerii noștri germani au promis că ne vor mai da niște comenzi în acest an”, a spus directorul companiei brașovene, adăugând că se așteaptă și la o continuare a colaborării cu partenerul american, cel puțin pe piese de schimb, având în vedere că „noi le-am livrat, totuși, 150 de avioane, și vor avea nevoie de piese de schimb pentru ele”. Acționarii companiei Construcții Aeronautice SA Ghimbav au abilitat, la finele anului trecut, conducerea companiei să caute posibili investitori pentru asocierea în participațiune, înființarea unei societăți cu capital mixt pe structura activelor productive ale societății, precum și închirierea activelor și mijloacelor fixe care concură la realizarea obiectului principal de activitate. În același timp, conducerea a fost abilitată să fructifice oportunitățile oferite de Legea concordatului preventiv. În urmă cu trei ani, partenerul american al companiei, Liberty Aerospace, era foarte interesat de o asociere cu ICA Ghimbav și chiar de cumpărarea societății, dar AVAS-ul a amânat luarea unei decizii în acest sens. După apariția crizei, americanii s-au retras încet, reducând treptat comenzile către fabrica de la Ghimbav. De asemenea, actul constitutiv al societății a fost modificat, acționar majoritar al companiei devenind Ministerul Economiei, în locul Autorității pentru Valorificarea Activelor Statului, cu 64,89%.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie