Curs BNR

1 EUR = 4.9754 RON

1 USD = 4.6739 RON

1 GBP = 5.8294 RON

1 XAU = 359.4100 RON

1 AED = 1.2727 RON

1 AUD = 3.0029 RON

1 BGN = 2.5439 RON

1 BRL = 0.8841 RON

1 CAD = 3.3857 RON

1 CHF = 5.1301 RON

1 CNY = 0.6459 RON

1 CZK = 0.1973 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2669 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0239 RON

1 KRW = 0.3381 RON

1 MDL = 0.2628 RON

1 MXN = 0.2760 RON

1 NOK = 0.4260 RON

1 NZD = 2.7610 RON

1 PLN = 1.1462 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1437 RON

1 UAH = 0.1182 RON

1 XDR = 6.1501 RON

1 ZAR = 0.2467 RON

Editia 8166 - 19 apr 09:26

Consiliul Judeţean Braşov caută un diriginte de şantier pentru podul de peste Olt de la Voila

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 02 sepembrie 2020

Contractul de consultanţă are o valoare de 190.519 lei şi va fi valabil 90 de luni

Consiliul Judeţean Braşov caută un diriginte de şantier pentru podul de peste Olt de la Voila

Consiliul Judeţean Braşov caută un consultant care să asigure dirigenţia de şantier şi supravegherea lucrărilor la podul de peste râul Olt de la Voila, de pe drumul judeţean care asigură accesul la Poligonul Militar de la Cincu. Acesta va trebui să urmărească lucrările în toate etapele, dar va participa şi la recepţia la terminarea lucrărilor. În aceste condiţii, contractul cu acest consultant va avea o valabilitate de 90 de luni şi se încheia cât va fi semnat procesul verbal de recepţie a podului.
Conform datelor disponibile pe platforma electronică de achiziţii publice, valoarea estimată a contractului de servicii este de 190.519 lei (inclusiv TVA), iar ofertele pot fi depuse până la data de 16 septembrie.

Lucrările la noul pod, estimate la aproape 20 milioane lei
Noul pod de la Voila va avea o lungime de 93,95 m şi o lăţime totală de 13,50 m, iar deschiderea principală a podului va avea 70,96 m. Podul va avea o durată de viaţă de 100 de ani. Pe lângă construcţia propriu-zisă, în proiect mai sunt prevăzute lucrări de albiei râului, dar şi mutarea reţelelor. Lucrările prevăzute în acest contract vor dura cel mult 30 de luni de la data deschiderii şantierului.
Actualul pod va fi demolat, astfel că traficul rutier să fie deviat prin Dridif, iar Oltul va fi traversat pe barajul hidrocentralei din zonă sau prin localităţile Făgăraş, Şoarş, Rodbav, Cincu.
Podul ce urmează a fi demolat a fost construit în anul 1956, durata normală de funcţionare fiind de 30 – 50 ani.  Iniţial, podul era mai lung, pentru că pe unul dintre maluri era continuat cu un viaduct, umplut ulterior cu pământ, după ce albia râului a fost regularizată, odată cu amenajarea hidrocentralei din zonă. În urma expertizelor tehnice, s-au constatat probleme majore, astfel că podul nu mai poate fi reparat.
DJ 105 este unul extrem de important, având în vedere că asigură transportul echipamentelor speciale folosite la baza militară de la Cincu, unde se desfăşoară numeroase aplicaţii NATO.
Pentru găsirea unui constructor, Consiliul Judeţean Braşov a lansat mai multe licitaţii, ultima dintre ele în luna iunie a acestui an. Pentru a obţine acest contract, cu o valoare estimată de 19.720.089 lei cu tot cu TVA s-au înscris două firme, respectiv Energo Construcţii Civile şi Industriale şi Asocierea CON-A (lider) - Drum Inserv - CON-A Operations. Cele două dosare sunt acum în etapa de evaluare.
Pentru acest proiect, administraţia judeţeană a obţinut o finanţare prin PNDL, în valoare de 14.716.520 lei, contribuţia judeţului Braşov fiind de 1.311.340 lei.

+3 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie