Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 08 iulie 2015
Nu este necesară o calificare şi mai nou nici chiar experienţă
coca
2015-07-08 08:53:14
Grea limba romana. Nu se intelege mai nimic, greu de descifrat fraza care se refera la Starboard.
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
popeye
2015-07-08 15:43:58
Mult succes doritorilor de un loc de munca prost. Pe vasele de croaziera treaba s-a stricat rau detot. Croazierele au fost facute accesibile categoriilor sociale inferioare si totodata a crescut volumul de munca pentru personal. Plata in general se face inainte sau dupa imbarcare asa ca notiunea de bacsis este ca si inexistenta. Pe vas pasagerii platesc cu cardul, cash-ul fiind aproape inexistent. Mai ales ospatarii sunt cei mai prost platiti si cel mai mult munciti. Trebuie sa va asteptati la aproximativ 15 ore de munca pe zi la un salariu derizoriu, nu va luati dupa povestile spuse de cei de la Job Selection. Uniforma se plateste de catre angajat si este obligatorie de achizitionat pe vas. Uniforma va fi retrasa din salariu intr-o singura transa la primul salariu plus se retine o garantie pt costuri de repatriere in caz de debarcare prematura. Vi se va povesti ca aceste sume se retin pe percursul intregului contract in transe egale dar sa nu credeti, e doar pacaleala Job Selection. Asigurare medicala nu exista, in cazul unei imbolnaviri mai lungi de 2 zile, te debarca. Nu exista somn complet de 8 ore pe noapte, se doarme in reprize. Munca incepe la 6 dimineata si se termina la 1-2 noaptea. Mancarea este proasta pentru personal si se mananca pe fuga. Curatirea uniformei se plateste de catre angajat la spalatoria de pe vas si in general spalatoria este inchisa chiar cand aveti o pauza in care sa predati uniformele, alta smecherie pentru a determina angajatul sa isi cumpere mai multe randuri de uniforme. In porturile de imbarcare imbarca si debarca aproximativ 200 de angajati saptamanal, majoritatea cu mult inaintea finalizarii contractului, chiar din cauza conditiilor proaste de munca. Majoritatea personalului este de provenienta asiatica dar nici ei nu indura ceea ce se intampla acolo. Restrictii de a parasi vasul cand acesta este in port. Bonusurile salariale promise inainte de imbarcare sunt doar teoretice, acestea nu exista nici macar pe contract. Anumite persoane care provin din paturi sociale foarte joase, cu educatie proasta, prin lingusire, favoruri (sexuale) oferite superiorilor si dupa multa indurare avanseaza in functie si o duc bine, lasand pe altii sa munceasca in locul lor. Orice job in orice tara civilizata de pe usca este mai bun.