Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 12:06

Coliban, borna 31 iulie: „Fie circulăm pe Fartec, fie ne îmbogăţim”

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 26 mai 2021

Coliban, borna 31 iulie: „Fie circulăm pe Fartec, fie ne îmbogăţim”

Firma care se ocupă de lucrările de reabilitare a vechiului pasaj de la Fartec nu prea are de ales şi trebuie să termine lucrările până la finalul lunii iulie, pentru că în caz contrar riscă să plătească către Primăria Braşov penalităţi enorme. Mai exact, primarul Braşovului, Allen Coliban, a anunţat ieri că „a fost semnat un act adiţional la contractul de lucrări, catalogat de constructor ca fiind abuziv. Conform documentului, dacă pasajul nu este deschis traficului până la finalul lunii iulie, penalităţile pot ajunge la 2,7 milioane de lei. Acest termen ar putea fi decalat în situaţii bine definite, când mai este nevoie de importarea unor componente. Practic, din iulie, fie circulăm pe pasaj, fie devenim bogaţi”.
Edilul a amintit că pentru acest proiect există un comandament de şantier, care se întruneşte săptămânal, pentru a evalua stadiul lucrărilor.

Închis din anul 2016
Reamintim că pasajul Fartec a fost închis traficului rutier în anul 2016, iar de atunci este în şantier. În acest moment se lucrează la suprastructură, dar şi la zona de legătură cu rampele. Pentru a nu întrerupe lucrările când vremea este nefavorabilă, constructorul a montat încă de la începutul anului trecut o copertină, căreia braşovenii îi spun „sera de la Fartec”. Pe de altă parte, de câte ori au vorbit despre acest proiect, reprezentanţii Recon au spus că este unul complicat, în special pentru că a fost nevoie de confecţionarea manuală a unor componente metalice ale structurii de rezistenţă.

+6 -3

Comentarii

'AUREL AMALINEI'

2021-05-26 09:25:12


'Romanii au lucrat patru ani la Transfagarasean si reparatia unui podulet sa fie facuta in cinci ani lasa de dorit cum se munceste in prezent in romania'

'Willy'

2021-05-26 09:21:24


'Unde s-a exprimat, pe facebook?'

'Gigi'

2021-05-26 07:39:43


'Cu 2-3 lucratori care stau si casca unul la celalalt?'

'horatiu'

2021-05-26 07:38:06


'Cel mai lung pod din lume, 42,5 km în ocean pe 5.200 piloni, s-a construit în 5 ani. La noi podul este închis din 2016, este pe pământ, are nu mai mult de 200 metrii, se repară în 5 ani... Fără cuvinte. \"Cinste vouă\" autorităţi locale! Şi vă mai miraţi că vă înjură braşovenii. O meritaţi din plin, cu vârf şi îndesat - vorba românului. Ruşine! '

'cristian'

2021-05-26 06:45:37


'Poate acum isi dau seama si reprezentantii Judetului ca restaurarile si reparatiile vechiturilor duraeaza mai mult si sant mai scumpe ca unul nou,SERA DE LA FARTEC este montata de circa 3 ani de Constructorul care nu a putut termina lucrarea fiind preluata de actualul Constructor asa ca Dnu Radu Coltea sa inselat.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie