banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8760 - 05 oct 19:48

Codul Fiscal a fost modificat

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 07 aprilie 2007

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 22/2007 pentru modificarea și completarea art. 157 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, în vederea diminuării evaziunii fiscale și creării unui mecanism de control al modului de achitare a taxelor aferente bunurilor importate, precum și pentru suplimentarea încasărilor la bugetul de stat în scopul evitării blocării finanțărilor suportate din acesta, a fost publicată în Monitorul Oficial din 3 aprilie

Ordonanța de urgență a Guvernului nr. 22/2007 pentru modificarea și completarea art. 157 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, în vederea diminuării evaziunii fiscale și creării unui mecanism de control al modului de achitare a taxelor aferente bunurilor importate, precum și pentru suplimentarea încasărilor la bugetul de stat în scopul evitării blocării finanțărilor suportate din acesta, a fost publicată în Monitorul Oficial din 3 aprilie. Potrivit acestui act normativ, taxa pe valoarea adăugată pentru importurile de bunuri, cu excepția importurilor scutite de taxă, se plătește la organul vamal, în perioada 15 aprilie 2007 – 31 decembrie 2008 inclusiv, cu excepția cazului în care persoanele impozabile înregistrate conform art. 153 din Codul fiscal în scopuri de TVA au obținut un certificat de amânare de la plata TVA. Taxa pe valoarea adăugată aferentă bunurilor importate, plătită la organele vamale, se evidențiază în decontul de TVA, atât ca taxă colectată, cât și ca taxă deductibilă, în limitele și în condițiile stabilite prin Codul fiscal. În cazul importurilor de bunuri scutite de TVA, taxa pe valoarea adăugată se garantează la organele vamale, începând cu 15 aprilie 2007 inclusiv.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie