Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 06 februarie 2023
„Dacă nu blocăm pe o perioadă scurtă circulaţia, neputând să facem lucrări care să dureze, la un moment dat va cădea tot drumul, deci nu vom mai avea drum”
Vineri, 3 februarie, pe DN 1, de la la kilometrul 99+050, s-a constatat producerea unei alunecări de teren ca urmare a precipitaţiilor din ultima perioadă, banda unu a sensului de mers Braşov – Ploieşti fiind închisă circulaţiei. Drumul a fost afectat pe o lungime de 50-60 de metri, în zona localităţii Breaza.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNAIR) a transmis că până sâmbătă s-a executat încărcarea cu umplutură a taluzului drumului, pentru stoparea alunecării de teren, „însă acolo este nevoie de consolidarea drumului”, după cum a afirmat purtătorul de cuvânt al Companiei, Alin Şerbănescu.
Potrivit acestuia, azi, 6 februarie, un expert va merge la faţa locului pentru a propune o soluţie de consolidare. „Pe DN 1 este o altă situaţie. Acolo, trafic intens permanent, de câte ori am intervenit în cale am fost grăbiţi şi scoşi din cale, s-au făcut intervenţii punctuale de punere în siguranţă a drumului, or acest tip de intervenţii sunt, oarecum de moment, ele nu sunt gândite să reziste mai mult, sau foarte mult. Pentru a rezista foarte mult trebuie făcute consolidări, ceea ce urmează să facem acolo. Luni e programat un expert acolo care va trebui să găsească o soluţie pentru consolidarea drumului”, a afirmat Alin Şerbănescu sâmbătă, la Dig 24.
Acesta susţine că angajaţii de la drumuri nu pot respecta perioadele „optime” pentru ca lucrările să dureze timp îndelungat. „Fiecare lucrare are o perioadă optimă. Dacă respectăm acele perioade optime, atunci nu ar mai trebui să apară probleme. Din păcate, noi nu putem respecta perioadele optime din cauza presiunii, efectiv. Aici suntem într-un cerc vicios: pe unde să circule cetăţenii, dar gândiţi-vă că dacă noi nu vom interveni şi nu blocăm pe o perioadă scurtă circulaţia, neputând să facem lucrări care să dureze, la un moment dat va cădea tot drumul, deci nu vom mai avea drum”, a adăugat Şerbănescu. El a precizat că angajaţii CNAIR fac lucrări şi pe timp de noapte, dar că sunt perioade tehnologice în care lucrările trebuie făcute pe timp de zi, când traficul este mai intens.
'Rammstein'
2023-02-06 05:13:02
'Poate dă bunul Dumnezeu să se dărîme de tot DN1-ul...'
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-19 citeste mai multPARCHETUL DE PE LÂNGĂ CURTEA DE APEL BRAŞOV organizează în zilele de 12.06.2024 – proba practică şi 13.06.2024 – proba scrisă concurs pentru ocuparea unui post de grefier,[...]
2024-04-19 citeste mai multMinisterul Mediului, Apelor și Pădurilor, a publicat lista intermediară a centrelor de aport voluntar ce vor fi realizate cu finanțare nerambursabilă prin Planul Național de Redresare și Reziliență.[...]
2023-02-06 citeste mai multCe se întâmplă în celelalte exploataţii cu păsări
2023-02-06 citeste mai multPrezent la Braşov, la evenimentul de lansare a Patronatului Intreprinderilor Mici şi Mijlocii din Braşov, preşedintele Consiliului Naţional al Inteprinderilor Private Mici şi Mijlocii (CNIPMM)[...]
2024-04-19 citeste mai mult
'Artur'
2023-02-06 07:09:05
'Toți șefii de la Drumurile Naționale și toți miniștrii transporturilor din 1990 până în prezent ar trebui judecați pentru Înaltă Trădare !!!'