Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 11:34

CNAIR, despre „cârpeala DN1”

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 06 februarie 2023

„Dacă nu blocăm pe o perioadă scurtă circulaţia, neputând să facem lucrări care să dureze, la un moment dat va cădea tot drumul, deci nu vom mai avea drum”

CNAIR, despre „cârpeala DN1”

Vineri, 3 februarie, pe DN 1, de la la kilometrul 99+050, s-a constatat producerea unei alunecări de teren ca urmare a precipitaţiilor din ultima perioadă, banda unu a sensului de mers Braşov – Ploieşti fiind închisă circulaţiei. Drumul a fost afectat pe o lungime de 50-60 de metri, în zona localităţii Breaza.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNAIR) a transmis că până sâmbătă s-a executat încărcarea cu umplutură a taluzului drumului, pentru stoparea alunecării de teren, „însă acolo este nevoie de consolidarea drumului”, după cum a afirmat  purtătorul de cuvânt al Companiei, Alin Şerbănescu.
Potrivit acestuia, azi, 6 februarie, un expert va merge la faţa locului pentru a propune o soluţie de consolidare. „Pe DN 1 este o altă situaţie. Acolo, trafic intens permanent, de câte ori am intervenit în cale am fost grăbiţi şi scoşi din cale, s-au făcut intervenţii punctuale de punere în siguranţă a drumului, or acest tip de intervenţii sunt, oarecum de moment, ele nu sunt gândite să reziste mai mult, sau foarte mult. Pentru a rezista foarte mult trebuie făcute consolidări, ceea ce urmează să facem acolo. Luni e programat un expert acolo care va trebui să găsească o soluţie pentru consolidarea drumului”, a afirmat Alin Şerbănescu sâmbătă, la Dig 24.
Acesta susţine că angajaţii de la drumuri nu pot respecta perioadele „optime” pentru ca lucrările să dureze timp îndelungat. „Fiecare lucrare are o perioadă optimă. Dacă respectăm acele perioade optime, atunci nu ar mai trebui să apară probleme. Din păcate, noi nu putem respecta perioadele optime din cauza presiunii, efectiv. Aici suntem într-un cerc vicios: pe unde să circule cetăţenii, dar gândiţi-vă că dacă noi nu vom interveni şi nu blocăm pe o perioadă scurtă circulaţia, neputând să facem lucrări care să dureze, la un moment dat va cădea tot drumul, deci nu vom mai avea drum”, a adăugat Şerbănescu. El a precizat că angajaţii CNAIR fac lucrări şi pe timp de noapte, dar că sunt perioade tehnologice în care lucrările trebuie făcute pe timp de zi, când traficul este mai intens.

+3 -3

Comentarii

'Artur'

2023-02-06 07:09:05


'Toți șefii de la Drumurile Naționale și toți miniștrii transporturilor din 1990 până în prezent ar trebui judecați pentru Înaltă Trădare !!!'

'Rammstein'

2023-02-06 05:13:02


'Poate dă bunul Dumnezeu să se dărîme de tot DN1-ul...'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie