Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 07:41

Chiriaşii Coresi Shopping Resort au avut încasări de peste cinci milioane de euro în prima lună

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 mai 2015

Chiriaşii Coresi Shopping Resort au avut încasări de peste cinci milioane de euro în prima lună

Un milion de vizitatori au trecut pragul Coresi Shopping Resort în prima lună de existenţă a celui mai nou mall din Braşov. Traficul din luna aprilie, dar şi cei peste 230.000 de oameni care au venit la mall în primul weekend de la lansare, „vin să confirme gradul mare de interes al braşovenilor şi al întregii regiuni faţă de Coresi Shopping Resort”, se arată într-un comunicat de presă al centrului comercial. Dacă am face o medie a cheltuielilor la cinci euro pe vizitator, am putea spune că în prima lună de existenţă a centrului comercial acesta a adus chiriaşilor săi venituri de peste cinci milioane de euro. Cel mai recent studiu realizat de Coresi Shopping Resort, cu ajutorul Centrului de Cercetare de Marketing Mednet, demonstrează faptul ca 4 din 5 persoane recomandă Coresi din poziţia de ambasadori ai brandului, în vreme ce peste 90,6% au o percepţie pozitivă declarată cu privire la brand. Studiul a fost realizat pe un eşantion reprezentativ de 521 de respondenţi, femei şi bărbaţi, cu vârste cuprinse între 18 şi 65 de ani, care provin din zone precum Braşov, Covasna, Prahova, Sibiu, Mureş şi Argeş. Designul, numărul mare de magazine cunoscute şi dimensiunea Coresi Shopping Resort sunt alte aspecte evaluate pozitiv de către respondenţi. 87% dintre aceştia şi-au declarat intenţia de a reveni în noul centru al atracţiei din Braşov. 

Eficienţa comunicării este dovedită prin procentul semnificativ de 50% din respondenţi care declară ca au aflat prima dată de Coresi din mass media, în timp ce peste 20% au invocat „word of month” ca prima sursa de informare cu privire la Coresi. Outdoor-ul şi on-line-ul au reprezentat sursele de comunicare constantă pentru un procent de 86% dintre respondenţi.
Încă de la deschiderea oficială pentru public, Coresi Shopping Resort se poziţionează ca un centru de viaţă în care zilnic au loc evenimente care adună sub acelaşi acoperiş mii de vizitatori. Traficul pentru primul an de existenţă este estimat la peste 8 milioane de vizitatori pe an care vizează locuitorii Braşovului, pe cei din vecinatate, cât şi turiştii străini şi români. 
Coresi Shopping Resort a fost dezvoltat de Immochan România, divizia imobiliară a grupului Auchan, în urma unei investiţii de 60 de milioane de euro. 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie