banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9765 RON

1 USD = 4.8173 RON

1 GBP = 5.9796 RON

1 XAU = 449.4021 RON

1 AED = 1.3115 RON

1 AUD = 3.0260 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8292 RON

1 CAD = 3.3617 RON

1 CHF = 5.2956 RON

1 CNY = 0.6594 RON

1 CZK = 0.1984 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0958 RON

1 HUF = 1.2296 RON

1 INR = 0.0551 RON

1 JPY = 3.1656 RON

1 KRW = 0.3320 RON

1 MDL = 0.2561 RON

1 MXN = 0.2341 RON

1 NOK = 0.4294 RON

1 NZD = 2.7262 RON

1 PLN = 1.1889 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0498 RON

1 SEK = 0.4412 RON

1 TRY = 0.1337 RON

1 UAH = 0.1158 RON

1 XDR = 6.2795 RON

1 ZAR = 0.2613 RON

Editia 8357 - 11 feb 14:23

Cheltuieli mai mari de la bugetul local pentru implementarea „biletului digitalizat” pe RAT

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 03 iulie 2015

În total, de la bugetul local se vor achita aproape 12 milioane de lei pentru implementarea acestui proiect de e-ticketing, costurile crescând cu 331.000 de lei, faţă de estimarea din 2011

Cheltuieli mai mari de la bugetul local pentru implementarea „biletului digitalizat” pe RAT
Cheltuielile privind proiectul de informatizare a sistemului de transport în comun din municipiul Braşov au fost aprobate încă din 2011, însă implementarea proiectului a început abia la finele anului trecut, respectiv după ce s-a aprobat cererea de finanţare şi după ce aproape un an s-a întârziat din cauza contestaţiilor depuse la licitaţie. Astfel, la momentul elaborării cererii de finanţare  a fost realizată o estimare a bugetului proiectului care a fost realizată pornind de la o soluţie informatică generică ce ar fi putut fi utilizată în implementarea proiectului, având la bază unele experienţe anterioare privind implementarea unor proiecte IT. „Având în vedere necesitatea respectării neutralităţii tehnologice, în cadrul Proiectului Tehnic detaliat au fost identificate cerinţele minime ale componentelor principale şi funcţionalităţile solicitate pentru implementarea sistemului de management informatic al transportului public, ofertantul fiind cel care urma să propună o soluţie concretă, în funcţie de strategia sa de implementare. În aceste condiţii, după finalizarea procedurii de achiziţie pentru implementarea sistemului informatic şi după încheierea contractului cu furnizorul IT, se constată existenţa unor variaţii între liniile bugetare estimate şi cele provenite din oferta furnizorului, din cauza faptului că bugetul iniţial era elaborat pornind de la o soluţie IT generică, pe când bugetul propus de furnizor este bazat pe o soluţie IT concretă”, au explicat reprezentanţii municipalităţii.
 
Cel mai mult au crescut cheltuielile neeligibile
Astfel, în ultima şedinţă de Consiliul Local, au fost aprobată o majorare de peste 331.000 de lei  a banilor care trebuie achitaţi de municipalitate în vederea realizării acestui proiect de e-ticketing care are o valoare de aproximativ 31,5 milioane de lei cu tot cu TVA, 98% fiind finanţare de la Uniunea Europeană. Astfel, cel mai mult au crescut cheltuielile neeligibile pentru acest proiect, de la 5.195.884,95 lei, cât fusese stabilit în 2011, la 5.445.817,27  lei. şi cofinanţarea municipiului Braşov de 2% a ajuns de la 394.307,82 lei la 400.967,06 lei, iar TVA-ul, care fusese aprobat la cuantumul de 6.027.486,93 lei, în conformitate cu noua hotărâre de Consiliu Local a fost stabilit la 6.101.935,24 lei. În total, de la bugetul local pentru acest proiect vor fi plătite aproape 12 milioane de lei.
Proiectul ce trebuie finalizat până la data de 1 noiembrie, va permite în primul rând introducerea de cartele magnetice în locul clasicelor bilete, cartele care vor putea fi integrate ulterior şi pentru plata altor servicii oferite de municipalitate, ca de exemplu biletele de la teatru, operă, sau chiar plata impozitelor. În plus, proiectul va permite monitorizarea exactă şi atentă a autobuzelor şi fluxului de călători, prin intermediul GPS-ului, şi intervenţia prin dispecerat pentru asigurarea numărului optim de autobuze în trafic, pe fiecare linie. Totodată, vor fi modernizate 34 de staţii de călători şi vor fi instalate 119 panouri de informare electronice, care vor afişa şi timpul de aşteptare rămas pentru diferitele linii de autobuze. Lucrările sunt efectuate de către UTI SA Bucureşti în asociere cu RADCOM, care şi-au adjudecat contractul la valoarea de 23,74 milioane lei fără TVA.
 
 
+0 -0

Comentarii

rammstein

2015-07-03 07:39:14


ba fratilor inca de la inceput s-a prevazut situatia data !!!..am mai spus ca toate porcariile astea vor duce la cheltuieli mari !...vin inca o data cu ideea ca transportul in comun sa fie gratis !!!!!!!!!...solutii sunt si CULMEA SE VOR FACE SI REDUCERI DE COSTURI !!...pentru doritori pun la dispozitie un plan de actiune !!!..

Brasoveanul

2015-07-03 05:42:40


Chelului tichie de margaritar ii trebuie.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie