Cheful de Revelion, reclamat la OPC
Autor: Adina CHIRVASÃ, Buna Ziua Braºov
Publicat la 11 ianuarie 2013
11 plângeri au ajuns pe mesele inspectorilor de la Comisariatul Brașov.
Unii dintre turiștii care au petrecut sărbătorile de iarnă în stațiunile montane din județul Brașov au fost atrași de oferte care n-au fost chiar așa cum scria pe hârtie

11 plângeri au ajuns pe mesele inspectorilor de la Comisariatul Brașov.
Unii dintre turiștii care au petrecut sărbătorile de iarnă în stațiunile montane din județul Brașov au fost atrași de oferte care n-au fost chiar așa cum scria pe hârtie. Li s-au promis anumite facilități de care mai târziu nu au mai beneficiat. De exemplu, unii s-au trezit că artiștii care trebuiau să concerteze în serile speciale, nu au mai venit sau au fost înlocuiți cu formațiile restaurantului. Așa încât, 11 plângeri au ajuns pe mesele inspectorilor de la Comisariatul pentru Protecția Consumatorilor. „Unii agenți economici trec numele unor artiști foarte cunoscuți pe ofertele lor și în felul acesta atrag turiști. Ulterior, artiștii la care au făcut referire nu au mai ajuns să desfășoare spectacolul promis. Există o practică, din câte am văzut, în care agentul economic încearcă să se ascundă în spatele unui mic articol prin care precizează că există posibilitatea ca artiștii să nu ajungă, în funcție de programul respectiv, dar asta nu-i scuză. Noi vom cerceta să vedem dacă a existat un contract inițial și dacă nu a fost doar o înșelăciune”, a explicat Sorin Susanu (foto), comisar șef ANPC regiunea centru Brașov.
Nemulțumirile au fost legate și de anumite facilități trecute în oferta inițială: vorbim de servicii SPA și de locurile de joacă pentru copii, lucruri de care turiștii nu s-au mai putut bucura în momentul în care au ajuns la hotel. Chiar și cu produsele alimentare din meniurile de sărbători au fost probleme. Conducerea Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului face cercetări în aceste cazuri.
Comentarii
nu este nici un comentariu
Adaugă un comentariu